cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

7 Eylül 2011 Çarşamba

France Trip : St. Tropez

Sabah erkenden Marsilya'dan ayrılıyoruz. İstikamet Saint Tropez! Yol üstünde Hyeres ve Toulon'a da uğramadan geçmiyoruz. 2 küçük sahil kasabası... Fazla oyalanmadan oralardan ayrılıp St. Tropez'ye geçiyoruz. Yollar dar ve çok virajlı... St. Tropez'nin girişinde kocaman bir Chanel köşkü görünce anlıyoruz ki gelmişiz:)

Önce plaja koşuyoruz. Upuzun bir sahil, masmavi bir deniz... Ufukta süper lüks yatlar. Etrafta beachler ve halk plajları yanyana. Herkese göre bir şeyler var. Bolca üstsüz güneşlenen teyzeler var. Bizdeki gibi fazla abartılı kadınlar yok. Şıklar ama denize makyajlı giren türden değil...

St. Tropez'ye kadar gidip denize girmeden dönüyorum. Onun yerine gözümüze kestirdiğimiz bir yerde keyif yapıyoruz. Fiyatlar çok uçuk olmasa da diğer yerlere göre oldukça pahalı. Bir şişe suya 5,5 euro verdik desem ne demek istediğimi anlarsınız:)

Sonrasında St. Tropez'nin sokaklarını gezmeye koyuluyoruz. Liman yine harika yatlarla dolu. Küçük dar sokaklarında tüm o bildiğimiz markalar kocaman mağazalarıyla karşımıza çıkıyor. Burası küçük bir turist cenneti...

Dönüşte trafiğe takılıyoruz. Günübirlikçiler evlerine dönüyor:)

St. Tropez'ye kadar gidip Port Grimaud'ya uğramadan olmaz. Burası Fransız Venedik'i. Küçük kanallar, köprüler yaratmışlar. Etrafında restoranlar, dükkanlar... Venedik'i gördükten sonra bu yapay Venedik pek tat vermiyor:) Akşam yemeğimizi bu küçük limanda yiyip gece Nice'e yola çıkıyoruz. Yarın Nice ve çevresini geziyoruz. Coco Chanel'in ünlü parfümü No:5'i yarattığı Grasse ve küçük ortaçağ kasabası Eze! Devamı yarına...

Unknown dedi ki...

wow,beautiful photo's and you look stunning x
This is definately one of those places you have to visit in your life time! Atleast once :D

Junon dedi ki...

10 yıl önce Marsilya-Monaco arasında gezmiştik...en güzel tatilimdi...rssimlerine baktıkça tekrar gitmeliyim diyorum...duraklarınız arasında mı bilmem ama St.Raphael de çok güzeldir
keyifli gezmeler, iyi tatiller

Erin dedi ki...

SO pretty and it looks like you had a lot of fun!

xx

Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

Ozan Alçın dedi ki...

St.Tropez he!! Seni hiç affetmeyeceğim:)

Unknown dedi ki...

kayleigh, thanx a lot! yes you are definitely right:)

junon, duraklarımız arasında değildi merak ettim şimdi o kadar da gitmeden araştırdık ama hiç St. Raphael adına rastlamadık.

Erin, thanx, yes it was so much fun:9

Ozan, :) çok kalmadık ama belki ordan affedersin