cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

25 Ocak 2011 Salı

Bilun Design!

Bilun Şen'lendik:) Bilun'un Galata'daki butiği açılalı çok oldu ama ben ancak gidebildim. Gidince de kalkmak bilmedik tabi:) Zet, Serap ve ben saatlerce muhabbet eşliğinde Bilun'un tasarımlarını hepsini denedik, fotoğraf çektik, güldük eğlendik bir de Bilun'un yaptığı kanepelerle karnımızı doyurduk:) Yakında Siu'nun da tasarımları Bilun Design'daki yerini alıyor. Gitmek için artık daha fazla sebebiniz var:)

Bilun'un pop art broşları çok güzeller...


Gelin taçları... Bilun sipariş de alıyor ve hayallerinizdeki tacı yaratabiliyor:)



Alice harikalar diyarından çıkıp gelen saç aksesuarları:)
Eğer İstanbuldaysanız Bilun'un Galata kulesi manzaralı o şirin butiğine mutlaka zaman ayırıp uğrayın. Hemen Serdar-ı Ekrem sokağın başında... Yok İstanbul'da değiliz diyorsanız o zaman da sizi Bilun'un bloguna alalım:) http://bilundesign.blogspot.com/

5 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

herşey cici ama Taç özellikle çok tatlı durmuş...;)

usedlook dedi ki...

buna benzer bir postta ben hazırlıyodum :( geçtin beni

bilun harika değil mi?

yazı çok tatlı :)

modafobik dedi ki...

Enerjisi, müthiş tasarımları ve stili.. Müthiş kesinlikle ya! :)

Jazzy E (Hivenn) dedi ki...

Love these! x hivennn. p.s enter my jeffrey campbell giveaway?

Bilun Şen dedi ki...

Çook teşekkürler canım, ne şeker bir post, ne tatlı fotoğraflar :9 Ellerine sağlık :)
Ve beğenen herkese teşekkürler, özellikle Modafobik!! :D

Twitter Updates