cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

21 Ocak 2011 Cuma

Elle Turkey February 2011 - Mert Aslan & Mehmet Erzincan

Elle okumayı uzun zaman önce bıraktım. Kendime göre sebeplerim var, belki birkaç kişinin yanlışını tüm dergiye mal ettim ama genel tutumları fazlasıyla değişti, özellikle kendilerini ispatlama çabaları kararımı doğrular nitelikte. Neyse dergiyi okumasam da yapılan güzel işlere kayıtsız kalamıyorum. Şubat ayı editorialı da onlardan biri... Styling ve fotoğraflar şahane, Mert Aslan ve Mehmet Erzincan'a tebrikler. Hayatın içinden editorialları seviyorum. Fakültemin önünde çekilmesi de ayrı bir sevme sebebi tabi:)

I am not reading Elle Turkey anymore, i have my own reasons but i can't be indifferent to good works like February editorial. Styling and photos are amazing! I like the editorials that inside of life. They give me much more inspiration...





fashiongonerouge

8 yorum:

Kürksever dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel, renkler çok güzel, toprak tonlarındaki kıyafetlerle çok uyumlu. Kapuşon kenarları kürklü haki renkli parkalı kombini çok beğendim. Parka altında Siyah deri ceket ve siyah deri görünümlü tayt çok güzel durmuş.

casey23 dedi ki...

hımmm itü işletme fakültesi mezunu :) çekimler süper zaten reklamlar, klipler heeeep orada çekiliyor maçka olmasa ne yapacaklarmış :)

Unknown dedi ki...

Ayy şu kırmızı eldivenlerin markası neymiiiiş? :)

aysegul in ny dedi ki...

İnsan hergün buraya gelir de okul çıkışı bir gun zilimi basmaz mı??

Unknown dedi ki...

çoşkun hürsel, ben de stylingi çok beğendim kombinler süper.

case23, yok daha mezun değil:)

mia, dergi çıkınca görücez artık:)

aysegul, hergün gelen kim şekerim ama bu dönem söz uğrıycamm bol bol:)

rebeltakipte dedi ki...

iyi fotoğrafçılar ve iyi bir modelle yapılan iş de bakılası oluyor haliyle

Unknown dedi ki...

rebeltakipte, kesinlikle:)

idilceyhan dedi ki...

çekimler baya güzel olmuş. stüdyo dışında herşey daha anlamlı olabiliyor. teşekkürler paylaşım için, kesinlikle dergiyi alıyorum =)

Twitter Updates