cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

5 Ocak 2011 Çarşamba

Wrangler SS 2011 : Worn Across America

Dün akşam Wrangler'in ilkbahar yaz koleksiyonunu görmek için Taksim House Cafe'deydik. Wrangler bu sezon bize bir jeanle Amerika'yı baştan başa kat etsek nolurdu diye soruyor. Biz nolduğunu gördük:) Temiz görünümlü indigo renkli jeanler 3D tekniğiyle kırışıklık kazandırılmış ve böylelikle giyilmişlik hissi yaratılmış. Açık renkli jeanler, kot tulumlar ve renkli gömlekleri beğeniyorum en çok.


Modelin üstündeki Chino pantolonsa kota alternatif arayanlar için...

Styleboom ve Biu yine en güzel cicilerini giyip gelmişler:)


Hiperaktif blogger Can ve Sexy Boom:)

Mia'cım yine çok şık:)

Blogger dediğin aynı renk oje sürer:P
Tamamen tesadüf:)



Yağmur, çamur dedin mi diz üstü çizmesiz çıkamıyorum. Cindrella artık topuklu giy diye diretmeniz lazım yoksa biraz zor:P

Hırka: Stradivarius
Çizme: İnci
Kürk snood: Banana Republic
Yüzük: H&M



Bu da koleksiyon'dan seçtiğim kot gömlek ve hırka!


Bizi bi güzel ağırlayan Ayşegül ve Asu Hanım'a da teşekkürler...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

kötü fotoğrafınızdan anlaşılmıyor ama eğer chanel particulière ise o sürdüğünüz oje, modasının geçmekte olduğunu idrak etseniz artık moda bloggerları.

Unknown dedi ki...

Harika bir lansmandı Cindrellacım resimlerde şahane :) Bu arada modası gecse de sürmeye deva edeceğim ben bu ojeyi :)

modafobik dedi ki...

Ah, her zamanki gibi müthiş bir lansman gibi gözüküyor :)

Adsız dedi ki...

Daha önceki yorumlarda burnunda estetik olduğu yazıyordu. Gerçekten var mı varsa acaba doktorun kim öğrenebilirmiyim?? Canan

Adsız dedi ki...

pin up ile ilgili post istiyorum, beni kırmaaaa
'ef'

ikimiz dedi ki...

bayıldım ya harikasınız keşke bende yanınızda olsaydım asu hanıma çok sitemliyim :D

Unknown dedi ki...

Ef, pin up derken akımla mı ilgili pin up kızları falan mı:

Adsız dedi ki...

sordun, demek pozitif bakıyorsun :)) akımı hayata nasıl geçirebiliriz ile ilgili olabilir :) örneğin hangi temel öğelerle yapabiliriz?
'ef'

Unknown dedi ki...

Hımmm tamam:) Belki sürpriz bi çekimle gelir yazıı:)

Peaceinwonderland dedi ki...

Ojelerinize bittim :)

b'locked dedi ki...

adsız bunu deniz berdan'a sor istersen
dbjunk'ta son postlar özellikle bununla ilgili

medihanim dedi ki...

D&G hırkası ile fazla benzer değil mi :)
ben de blogda görüp beğenip kısasını bulunca kaçırmadım ama az önce rastladım :)
http://blog.markafoni.com/2010/09/20/trend-alarm-triko/

Unknown dedi ki...

Ben durumun farkında olarak alanlardanım:) D&G defilesinden sonra kar desenli bişeyler edinmek şart olmuştu:) Zaten Stradivarius'un esinlenmelerini hepimiz biliyoruz:)

Twitter Updates