cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

27 Ocak 2011 Perşembe

DIY - Cable Earrings

Geri dönüşüm aşkımı bilen bilir. Bu küpeler de o aşkın sonucu yapıldılar. Elektrik kablolarıyla yaptığım küpeler... Tek yapmanız gereken uzun bir kablo alıp kendinizce şekiller verip telle sarmak ve ardından uçlarına küpe eklemek. Benimkiler atomik formda oldular:)

I love recycling and everything recycled. I made these earrings by electric cables. You just need long cables, piece of wire and earrings. I like their atomic shapes:)


11 yorum:

madammoda dedi ki...

Çok güzel olmuş tatlım, kesinlikle deniycem ;))
Seninkileri de kulağında görelim en kısa zamanda olur mu? :)

rebeltakipte dedi ki...

Farklı olmuş,güle güle kullan :)

melis dedi ki...

Çok sevimli duruyorlar çiçeğin sapında=) Ama kulakta nasıl duru emin olamadım. Bir de öyle fotoğraf koysaydın keşke.

Guz dedi ki...

harika olmuslar,guzel fikir ;)

Guz dedi ki...

harika olmuslar,guzel fikir ;)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Kabloları ile devre yapmak iflahı sökülenşer için farklı bır deneyım...

Giz dedi ki...

Küpeler çok yaratıcı, orkide dalında sunumu da ayrı bir hoş :)
Recycle seven biri olarak çöpmadam çantalarını biliyor musunuz? (Ben çok severek kullanıyorum, çok yakında da gizli teras'ta tanıtacağım)

Katie Reed dedi ki...

these look really unique, what are they made from?

check out:
www.lockstockstyle.com

Adsız dedi ki...

çoook beğendimmmm :) ben de denemeyi düsündüm hadi bakalım :)

Thrift Store dedi ki...

yerli gossip girl'umzde Sinem Kobal'da vardi bu tarz kolye ve bileklik... gorunce o geldi aklima, onlarin kupesi gibi , cok hos olmuus.

Unknown dedi ki...

madammoda, olur:)

rebeltakipte, teşekkürler.

melis, saçları toplayınca cok güzel duruyor:)

kendimce moda, teşekkürler:)

sezgi, ??

Giz, evet baya eski bir proje o sanırım 2 sene önce blogu ilk açtıgımda yazmıstım:)

portakal çiçeği, 10 dakikanı almıycaktır:)

Vodoo Girl, evet ben de gördüm onu, ama daha elastik bir materyalle yapmışlar sanırım.

Twitter Updates