cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

26 Ocak 2011 Çarşamba

I ♥ Cupcake!

Cupcake aşkına!
Cupcake deyince aklıma önce o şirin görüntüsü sonra enfes tadı geliyor:) Yemeyip yanında yatamıyoruz ama yanımızda taşıyabiliyoruz. Nasıl mı? Bu güzel cupcakeli tasarımlar sayesinde:) Ben debenhamsdan kendime bir cupcake cüzdan kapmış bulunuyorum. Ama daha liste uzun. Bilun'un cupcakeli tacı, Dimple in wonderland'in şapkası, apoidia ve Ebru danyal tasarımı küpeler; şunların şirinliğine bakar mısınız:)



6 yorum:

plndrkn dedi ki...

Nasıl mutluluk veren bir görüntüye sahiptir şu cupcake!!
Bilun'un tacına bayıldım!! Onu takıp diyetime renk katmak istedim :))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

pembe bere favorm:))

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

cupcakeli olan herşeye bayılıyorum:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Accessorize da bu sezon cupcake dolu!

Biblio dedi ki...

Cupcake cüzdanınızı hangi şubeden aldığınızı sorabilir miyim? Debenhams Cevahir'e baktım ama yok maalesef. Yahut nerden bulabilirim?

Unknown dedi ki...

Cevahirden aldım ama artık kalmamış olabilir:/ Accessorizeda de cupcakeli güzel şeyler var bakılabilir.

Twitter Updates