cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

29 Temmuz 2011 Cuma

Back to blog!

 2 günlüğüne gittiğim yazlık tatilimi bir haftaya çıkarınca ve laptopumu yanıma almadan hazırlıksız yakalanınca bir süre ortadan kaybolmuş oldum:) İstanbul'un sıcağıyla yüzleşince Kerpe'de  oldukça iyi vakit geçirdiğimi anladım. Zira akşamları hırka giymeden oturmak, geceleri yorgansız yatmak pek mümkün olmadı. Üstüne bir de gündüz güneş ve denizin tadını çıkarınca... Neyse tatil şimdilik bitti, asıl tatil bayrama:)

I supposed to stay 2 days in the summer house but i stayed a week, sorry for not to announce. I did'nt take my laptop with me this is why i couldn't write:/ Our summer house is very close to İstanbul, just 2 hours away. It's a very small village. The road is like a dream and the sea is as cold as ice:) Despite everything it was nice to leave everything behind and have a nice holiday! 

Kerpe'ye giderken önce sizi yemyeşil tarlalar, ağaçlar karşılar. Sonra bulutlar el sallar, sonra virajlarda kendinizden geçersiniz:)


Suyu serin gelir önce ama alışırsınız...

Tatil demek, bol bol kitap, dergi okumak; bol bol güneş kremi tüketmek demek:)


Bahçemiz her geçen sene ormana dönüşmekte..



Olur da İstanbul sizi yorarsa, bir kaçış noktası ararsanız Kerpe'yi öneririm:)



Artık döndüğüme göre kaldığımız yerden devam edebiliriz:)

9 yorum:

Serap dedi ki...

Ama ben seni özlemişim :( Artık tatile gitmek yok o_O

Unknown dedi ki...

evettt döndümm sonundaaa:)) Gidicem ama bayramda daha cok varr ben de özledimm:))

Adsız dedi ki...

Mrb cnm ben Sakaryalıyım Kerpe bize çok yakın,bizde yazları gidiyoruz inşallah olurda bir gün karşılaşırız kim bilir :) (ilkay)

ilkicix dedi ki...

Mrb cnm ben Sakaryalıyım Kerpe bize çok yakın,bizde yazları gidiyoruz inşallah olurda bir gün karşılaşırız kim bilir :)

alis dedi ki...

Ben de geçen hafta oradaydım ama güzel resimleri görünce ben yanlış Kerpe'ye mi gittim diye merak ettim :) Çok kalabalıktı, güneşlenmeyi bırak denize girmek için bile boş yer bulamadık, oradan oraya dolanıp durduk. Üşenmeyip karşı tarafa(sizin taraf oluyor) bile gittik, orası da kesmedi. Su eskisi gibi değil, bir garip tortulu ve çöplüydü, köpeğimin dirseğindeki nasır denizden mikrop kaptı. Sırf denizde değil her yerde çöpler vardı. Sürekli insanın üstüne süren arabalar da sinir hastası etti. Kerpe'yi çok özlemişken tam bir hayal kırıklığı oldu, hiç bu kadar kötü görmemiştim, hayal kırıklığımı da buraya kustum galiba kusura bakma:) Sizin ortancalar şahane!

ibrahim HAMURCU dedi ki...

Tatilde bitti kaldgın yerden devam güzelmiydi cok eglendinmi bari

Trendydolap dedi ki...

Ortancalar harikaymis

http://trendydolap.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

alis, evet bu sene kerpe aşırı bi kalabalıktı karşı taraflara gitmedim bile. En güzeli Kerpe Otel'in sahili. Kimsecikler de yoktu, denizi de uzun zamandır bu kadar güzel görmemiştim. Sen en iyisi bir de sakinken gidip hasret gider Kerpe'yle:))

Grace Happy dedi ki...

bizde kumcağızdayız gökhan gecelerine karagoz alemıne az akmadık kucukken:)


http://waysofgrace.blogspot.com/

Twitter Updates