cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

5 Temmuz 2011 Salı

Bright enough?

Sonunda florasan pembe Cambridge Satchel'imle tanışmanızın vakti geldi:) Fotoğraflara aldanıp kendisinin sıradan bir pembe olduğunu düşünüyorsanız çok fena yanılıyorsunuz, zira kendisi 300 metreden görünmenizi, tüm bakışların üzerinize çevrilmesini hatta trafikte rahatça size yol verilmesini sağlayabilir:) Kendisi yeterince parlak ve göz alıcı olduğu için tek yapmanız gereken düz renk kıyafetler tercih edip florasan çantanın keyfini çıkarmak, en azından ben bugün öyle yaptım:) Bir önceki postta gösterdiğim yeşil olan 13'' bu ise 14''. İçi daha geniş, daha rahatça sığabildi eşyalarım ama diğerinin minik şirin görüntüsü bunda yok maalesef. Ya eşyalarınızı azaltıp şirin olanını tercih edeceksiniz ya da büyük seçip eşyalarınızdan ödün vermeyeceksiniz, seçim sizin:) Olur da sipariş verecek olursanız isminizi ya da benim yaptığım gibi baş harflerinizi yazdırıp kişiselleştirebilirsiniz... http://www.cambridgesatchel.co.uk/

It's time to show you my flourescent pink Cambridge Satchel! Don't think that it is an ordinary pink! It can make you seem from 300 meters, turn heads to you and can even stop the cars:P It's bright enough to wear plain top and skirt, it shows itself! And if you decide to buy don't forget embossing your name or the initials like me! http://www.cambridgesatchel.co.uk/









Çanta / Bag: Cambridge Satchel
Etek / Skirt: H&M
Atlet / Top: Vero moda
Gözlük / Sunglasses: Vintage Carrera
Kolye / Necklace: Forever New

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Wow çok çekici!(:
Bide çapraz değilde yandan taksan da çok güzel durabilir canım(:

Unknown dedi ki...

Oh my gosh,this bag is amazingly bright. I love satchels and especially love this gorgoeus one.
Great post.
Have a lovely day <3

Unknown dedi ki...

Çook güzel gerçekten!!

Modavesaire dedi ki...

bayıldım bayıldım !!!!

Unknown dedi ki...

Thanks so much for your comment!
Look forward to your next post <3

inanirsakolurbence dedi ki...

çok çook hoş:)

Yasemin dedi ki...

Bence tam kivaminda dengeli olmus. O kadar rengi goz aliyor ki bu sadelikte cok hos durmus. Bence cok guzel canta. Gule gule kullan

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

çok yakışmış güle güle kullan ama sitesine baktım baya pahaliymis :(

Brigita dedi ki...

Totally in love!
Thanks for visiting my blog :)

Stop by my new blog
http://lostinpattern.blogspot.com/
X Brigita

PINK PRINCESS dedi ki...

son postlarımızda pişti olmuşuz:)Çanta harika!

New York Lover D. dedi ki...

Harika rengi :) Kombinin sadeliğiyle çok güzel olmuş.

newyorklover-d.blogspot.com

alis dedi ki...

Desene artık anonymity'in hiç kalmadı, okuyucuların seni taaa uzaklardan tespit edebilecek. Sanırım ikinci fotoğraf ne kadar fosforlu olduğunu biraz belli ediyor :) Komple çok hoş olmuşsun! Bu renkle ilerde yapacağın kombinleri de merak ediyorum.

my lifebook dedi ki...

Çanta gerçekten muhteşem!!!bronz tenin olmazsa olmazı diye birşey iila varsa ben bu o!!!

Briss dedi ki...

Çok beğendim hem çantayı hem kombini ;) Bu arada ben bu tarz çantaları artık hiç çapraz takmıyorumi yan daha hoş görünüyor gözüme..

Lidiya dedi ki...

Super cute bag, I adore the color - so bright <3
http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

çanta harika!

Fashionlicious Girl dedi ki...

cindrella,shipping metodunu ne seçtin?

Unknown dedi ki...

FedeX le gelsin takip edersin internetten.

Adsız dedi ki...

merhaba cindrella :)çok geç bir mesaj olucak ama çok kararsız kaldım 11 mi 13 inch mi sipariş veriyim hangisi ideal çok teşekkürler :)
melis

Unknown dedi ki...

11 çok küçük olur bence. 13 ideal

french kitty dedi ki...

cambridge s. sitesine girince senin çektiğin fotoğraf çıkıyo ana sayfada :) bi bak istersen. bi de yasağa takılmıyo mu gümrükte fln sorun olmasın ben de almak istiyorum da, seninki kaç inch? bu boyu beğendim ben de

http://zebradesen.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Evet hem yeşil çantalı fotoğrafım hem de pembe çantam var biliyorum:) Gümrükte bir sorun yaşamadım. Bu pembe olan 14 inch

Twitter Updates