cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Summer Breeze!

Sıcaktan uyuyamayan hassas bünyem sabahları erkenden kalkmama sebep oluyor:) Tüm gün evde oyalanıp akşam esintisi başladığında evden dışarı çıkıyoruz. Dün tüm gün evde kendimizi Şebnem'le ip bileklik olayına verdik:) Akşam olduğunda bu kadar yeter deyip kendimizi Caddebostan sahile attık.

In these days i wake up too early because of the hot weather! I spend whole time at home and then when it is getting colder i go out:) At home me and my friend Sebnem making friendship bracelets. It's fun and great way to spend time:) On the evening we went to seacost to feel summer breeze!



Maxi eteklerden vazgeçemediğime bir kez daha tanık oluyorsunuz:) Etek çok eskilerden yengemin dolabından benimkine transfer. Önündeki yırtmacı çok sevdim.

I couldn't stop wearing maxi skirts! It's a very old skirt from my aunt's wardrobe. I like the high slit on the front.



Etek / Skirt: Tüzün
Plaka kolye / Necklace: Mısır'dan / from Egypt
Clutch: Koton
Oje / Nailpolish: Flormar 424


Bu aralar çantamın en sevdiğim sakini ise bu minik mektup cüzdan! Şebnem'in hediyesi Oysho'dan! 


Mektubumu burada sonlandırıyorum:) Herkese iyi haftalar...

22 yorum:

senem dedi ki...

kombin harika görünüyor şu bilekliklerden bende yapmak isstiyorum :)

Adsız dedi ki...

O bileklikleri yapmaya çalıştım ama beceremedim senden ricam onunla ilgili bir post yapar mısın? Şebnem in pabuçlarına bayıldııım nerden acaba biliyomusun çiçekli oxfordları çook şirinler bende istiyoruum :)melis

Swift as Desire dedi ki...

kolye çok güzelmiş ve bu kombin ile çok başarılı olmuş:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

CÜZADANA BAYILDIM:))

Adsız dedi ki...

çicekli oxfordlara bayıldım :) bıleklıklerde cok süpper :)

Unknown dedi ki...

ssdesignbutik, teşekkürler şu postumda http://cindrellaundertheumbrella.blogspot.com/2011/07/diy-idea-bracelets.html ilgili linkleri bulabilirsinn:) yapması pek kolayy:))

melis, şebnemin oxfordları zara'dan. İndirime girmişleri belki bulursun:)

Hande, teşekkürler:))

pembebakteri, ben de pek sevdimm:))

studiorain, teşekkür ederizz:))

Unknown dedi ki...

Bileklik yapmak istiyoruz diyenler için çok ayrıntılı bir video. Evet ne dediğini anlamıyorum ama izleyince herşey anlaşılıyor:))

http://www.youtube.com/watch?v=YFTgUx4nmVg&feature=related

Unknown dedi ki...

sıcakta aksesuar takabilenleri özellikle kolye tarzı ayakta alkışlamak isterken sen bir de tasma şeklinde olanlardan takmışsın bravo :)

Unknown dedi ki...

Gorgoeus post and it looks beautiful there.
Love those floral shoes and the friendship bracelets!
Hope you have a lovely day <3

Adsız dedi ki...

Bilekliklere ve arkadaşının ayakkabılarına bayıldım, Zara'da çok aradım ama malesef kalmamıştı:(
Sevgiler, iyi tatilleerrr.

http://wayoutmonster.blogspot.com/

The Lizard Queen dedi ki...

cuzdan harikaymis ama.

modafobik dedi ki...

Şu şalın McQueeni anımsattı bana, valla en iyisini yapmışsınız soluğu sahilde almakta :)

atolyenott dedi ki...

etek çok hoş gerçekten. bu aralar bende ip bileklik örüp duruyorum .)

Unknown dedi ki...

modaerator, akşam serininde çok da farketmiyor:)

monster, biz de ümraniye carrefourda buldukk, talan edilmemiş zaralara bakılması tavsiye edilir:))

Gizem, evett pek şirinn:))

modafobik, aksini iddia eden olmadı:P

atolyenott, sıkılana kadar yapmaya devam:))

sophie dedi ki...

O cüzdanın aslı Ysl'de var. Çok da ünlüdür hatta.

http://3.bp.blogspot.com/_jf4IHHgX4Kw/S9CjOOA08DI/AAAAAAAAAOY/ppPL72uLHmU/s1600/ysl.jpg

Mary M. dedi ki...

I'm so in love with maxi skirts myself! :) All the posts, whether outfit posts or just writing are simply amazing and the name of the blog is really original! I was wonderring if you would have time to check mine, possibly follow each other? Hope we keep in touch!

Mary from http://teenfashiondiary.blogspot.com/

soft dedi ki...

Çiçekli ayakkabı nerden alınmış? çok beğendim. ; )

Adsız dedi ki...

Kullandiginiz iplerin markasi nedir acaba?

Gaye

Unknown dedi ki...

soft, şebnemin ayakkabıları zaradan.

Gaye, ipler domino 8 nakış ipliği

Adsız dedi ki...

Tesekkur ederim :)


Gaye

melda_9017 dedi ki...

kızlarrr videoyu izledim:)))kolaymış videoda yapımı çok açık verilmiş en kısa zamanda yapıcammm:)))tşk cndrlla:)

İra dedi ki...

ya sen dünya çirkinisin ama bu özgüven nerden geliyor anlamadım bu konuda gercekten tebriği hakediyorsun bravo vallaaa! leşş

Twitter Updates