cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

13 Temmuz 2011 Çarşamba

New'in Boutique

Bundan yaklaşık 6 ay önce Nevin'den içinde kocaman heyecanlar, mutluluklar içeren upuzun bir mail geldi:) Henüz o zamanlar tanışmıyorduk, sıkı bir takipçimdi kendisi. Tarih 22 şubat'tı ve Sakarya'da bir butik açmak istiyordu. Aradan geçen 5 ayın, ve gece gündüz verdiği emeklerin sonunda Nevin Sakarya'nın en güzel butiğini açtı:) Açılışın ardından geçen bir ayın sonunda biz de nihayet dün Bilun'umla New'in Boutique'i ziyarete gittik. Fotoğraftakilerden daha güzel butiğini bir de yakından gördük.

Nihan Peker'in pek sevdiğim yeni koleksiyonu, Burcu Aslan'ın şifon deri karışımı tunikleri, elbiseleri, Rana-Berna Canok'un tasarımları, Kaft'ın tshirtleri, Gizem Baş'ın etekleri, Biluncuğumun takıları, şapkaları, tokaları, Angels Never Die'ın sıradışı kıyafetleri, Studiorain ve Sanemiko'nun cici ayakkabıları ve daha birçok yeni tasarımcının ürünleri butikte yerlerini almış.

Eğer Sakarya'daysanız ya da yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin. Cindrella'da gördüm deyin size indirim de yapsın, o kadar hatrım olsun:)) Çark Caddesi'nde Migros'u geçince hemen solda Hergeç İşhanı'nda. Adapazarına ilk defa gidip öğrendim hemen. Tabi gitmişken ıslama köfte yemeden olmazdı, butik bahane köfteler şahane:P







14 yorum:

Modavesaire dedi ki...

aayy ne güzel şeyler varr !!!
gitmek istiyorum, umarım bi gün yolum düşeer:)))

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

çok güzel ve değişik ürünler var:) hayırlı olsun bol müşteriler

Adsız dedi ki...

Gamze'cim ve Bilun'cum, Nevin ile tanışmama vesile olduğunuz için gerçekten size ne kadarrr teşekkür etsem az :) Henüz yoğunluktan gidemedim veee sizi çookkkk kıskandımmm ;P

Adsız dedi ki...

turuncu pek bi yakısmıs:)etek nerden ogrenbılrımyım

modafobik dedi ki...

Hayallerin gerçeğe dönüşmesi kadar güzel bir şey olabilir mi yaa?! :))

Yasemin Öndar dedi ki...

Ben de Biluncuğum sayesinde Nevin ile tanışanlardanım. Nevin'in yeri ben de apayrı oldu şimdilerde...Ticaretin çoook uzağında muhteşem bir dostluğumuz oldu.

Ayrıcaaa benim eteğimi giymişsinn çok yakışmış Gamze :))

jasmine,cherry,black dedi ki...

harika seyler var hepsinde gozum kaldi.

BAHAR dedi ki...

gerçekten çok cici şeyler varmış

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

sık bir magza umarım başarılı olur insan gözünü alamıyor

benim bloguma gelme senin geldigine degecek yazılar yok

Sanemiko dedi ki...

gamzecim eğer bugün nevin gibi tatlı bir insanla tanıştıysam ve onun harika butiğinde ürünlerim yer alıyorsa bu sayendedir bil:)nevinle tanışmamıza aracı olduğun için çok teşekkür ederim:)herşey harika görünüyor:)harika isimleri bir arada toplayan bir butik olmuş nevinciğime bol satışlar sana ve dünya şirini bilunada öpücüklerimi yolluyorum:)sevgiler

BÜTÜ dedi ki...

butiğe bizzat gittim ve harika ürünler var hepsine bayıldım :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bahsedildiği kadar varmış, ba-yıl-dım! butik sahibesine tebrikler:)tüm sevdiğim, beğendiğim, tanıdığım-tanımadığım tasarımcılara da butikte bol satışlar diliyorum:)

Swift as Desire dedi ki...

harika bir butik kalkıp gidesim geldi çok ciddiyim:)

ilkicix dedi ki...

Nevin ablanın eşinin iş yeri ile çalıştığım iş yeri yanyana eşi sağolsun yönlendirdi beni :)çokta iyi yaptı.Bende en yakın arkadaşımı kapıp gittim.Arkadaşım "neden beni buraya getirdin bayılacam şimdi" gibi kelimelerle beğenisini dile getirdi :) gerçekten muhteşem olmuş.Yolu düşenin uğramasını tavsiye ederim tabiki..Ben hiç çıkmak istemedimmm

Twitter Updates