cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

31 Temmuz 2011 Pazar

Turtleneck is Back

 Kaplumbağa boynu diye tabir edilen ama dilimize nedendir bilinmez balıkçı yaka olarak giren uzun boğazlılar geri dönüyor! Giyip çıkarması en zor kıyafetler listesine üst sıralardan giren, saçları giyerken yapıştıran çıkarırken elektriklendirip uçuran bu kıyafetlerle bağımı en son lise yıllarında kestim. Sarı gömleklerimizin içine giydiğimiz siyah balıkçı yaka uzun kollu bodyler o zamanların coolluk göstergesiydi adeta. Gömleğin kollarını kıvırıp, yaka düğmelerini de açınca peşimizde koşturan müdür yardımcısına inat kendimizi çok havalı zannederdik:) Aradan geçen uzun yılların ardından balıkçı yakalar bu sezon başrolde... İster vücuda oturan modelleriyle şık olun, ister dökümlü bol balıkçı yaka kazaklarla rahat ve spor bir görünüm kazanın. Benim tercihim ise Celine defilesinde karşımıza çıkan klasik ve düz renk bir görüntüden yana...

Turtlenecks are coming back on this fall! It can be the most difficult clothing to wear! Not only put on but also put of! It is impossible to survive without messing your hair and make up:) In spite of the difficulties it gives a clean look which i really like at Celine runway. And also BCBG gives inspiration to wear turtleneck bodysuits with chiffon dresses! It looks classy and amazing...


2011 Sonbahar / Kış koleksiyonunun tamamını beyaz balıkçı yaka bodysuitlerle tanıtan BCBG Max Azria, balıkçı yakaların nasıl giyilmesi konusunda da fazlasıyla ilham veriyor. Şifon elbiselerin içine giyilen incecik balıkçı yaka bodysuitler, en şık elbiselerle bile güzel durabildiğini gösteriyor...


Sizin balıkçı yakalarla aranız nasıl?

6 yorum:

alis dedi ki...

Aynı senin gibi yıllar önce son buldu; boğazıma yapışmış iki el hissi veren balıkçı yakaları giyme ihtimalim içine mini şort ile uzun transparan etek giyme ihtimalimden daha düşük :)

. dedi ki...

şaka olmalı :/
insanlar bu boğazlılarla nasıl nefes alıyor anlamıyorum :| ben fotoğraflara bakınca bile bi' fena oldum :P

xo

www.heelsaremydrugs.blogspot.com

kavadora dedi ki...

balıkçılar kışın başlarini bir bere boyunlarini da bu yakalarla koruyorlar yillaaardir. Bizde adi bu yuzden boyle kalmistir sanirim.!! Yillar gectikce boynum mu kalinlasti nedir ben de sigamaz oldum bunlara :)) ama şık bir stil oldugu kesin

Unknown dedi ki...

Ben kışın hırka, kazak bile giyemezken ! bunlar bana fenalık geçirtir (:

Ece dedi ki...

aman şu lise günleri. hatırladım yine. gerçekten beyaz gömlekle boğazlı kazağın bir arada çok havalı durduğunu düşünürdük biz de.

Adsız dedi ki...

elbiselerin içinde çok kro durmuş be

Twitter Updates