cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

11 Temmuz 2011 Pazartesi

Flower power!

Renklerle özdeşleşen çiçekler vardır. Nar çiçeği mesela bu sezon dilimizden düşmedi. Elizabeth Taylor'ın göz rengini betimleyen menekşe morunu unutmak olmaz. Chanel'in hayatımıza soktuğu mimoza sarısı... Kullandığımız tüm renklerin doğada bir karşılığı var mı gerçekten? Dün yazlığa uğrayıp nar çiçeği tulumum ve nar çiçekleri yan yana gelince aklıma geldi sahi başka ne renkleri çiçek isimleriyle kullanmaya alıştık?

We usually call most of the colors after the name of flowers, like mimosa, violet or lilac. Which colors else are called after the flowers?





10 yorum:

modafobik dedi ki...

Harbi trend olayı hak eden bir renk :)

Lumos Design dedi ki...

gül kurusu, bazen koyu pembeye sıklamen diyenler de oluyo ki o da çiçeğin ismiyle aynı.

selen dedi ki...

Blogunu uzun zamandır ilgiyle takip ediyorum cindirella :)
Elbisenin nereden olduğunu sorabilir miyim ?

Unknown dedi ki...

Love this dress,gorgeous. Flowers are so naturally beautiful,there colours and forms are so inspirational x

Hope you havea lovely day x

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bütün gün düşünür bunu takarım kafama şimdi ben :)))

dodimoda dedi ki...

elbise çok şirin çok beğendim:)))sevgiler

Sena Onur dedi ki...

Tulumuna bayıldım..! Güle güle kullan..

Marloes | The Style Sandwich dedi ki...

I never knew Mimosa was the name of a flower. I only knew the Chanel nailpolish Mimosa. But now I see the link haha ;)

Adsız dedi ki...

hmmm...leylak bu gruba girebilir mi acaba? okuduğumdan beri düşünüp duruyorum hep mutfaktan çıkıyor bişiler..limon sarısı kahverengi felan..al işte ben de takıldım düşün dur şimci...salı eğlencesi...tulumuna bayılanlardan ve nirden olduğunu merak edenlerden biri de benim:)çiçekler ve renklerle dolu bir yaz olsun hepimize...Senda

Unknown dedi ki...

Modafobik, kesinlikle:)

Lumos design, harikasın evett:)

selen, elbise gibi gözüküyor ama tulum. Kadıköy'de boğanın orada çilek sokak var, oradaki butiklerden birinden.

Siu, benim de takıldı kaldıı:)

dodimoda,Sena, teşekkürler:))

Senda, evet benim de gecen aklıma geldi leylak ama daha cok lila diyoruz:) tulum kadıköyde boganın orada cilek sokak var, oradaki butiklerden birinden alınma, daha ayrıntılı tarif istersen mail atabilirsin:))

Twitter Updates