cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

23 Aralık 2009 Çarşamba

'Al Jamal Arabesque' Nights

Al Jamal, sessiz sedasız Maçka Parkı'ndan Akaretler'deki Joke Perestroyka'nın yerine taşınmıştı. Yaklaşık bir aydır hizmet veriyordu hatta geçenlerde Süreyya Yalçın zennelerle doğumgününü kutlamıştı:) Bugün ise Akaretler'i panayır yerine çevirmişlerdi Al Jamal Arabesque gecelerinin ilkini bu akşam Selami Şahin'le gerçekleştiriceklermiş. Bu eğlenceli atmosferi sizinle paylaşmak istedim:)

Today, one of the night clubs is openning with a great party. It has an Arabic concept where you can dance with bellydancers and eat Date( a kind of Arabic fruit) under the palm trees:) I just want to show you the atmosphere.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Devenin benden daha güzel poz vermesini ise kıskanmadım diil:)

6 yorum:

Eva's Fashionland dedi ki...

hehe çok güzel çıkmışssın canm :)

be dedi ki...

biraz once akeretlerden gectim isil isildi bende ne var diye merak etmistim ustune bu post merakimi gidermis oldu=)

Unknown dedi ki...

Akşam akaretlerdeydik. Allahım o barbaros trafigini felç etmişler sinirden feç inicekti bir yerimize!

Ayrıca kimsenin önemsemediği bir yere bukadar güzel ambiyansı yakalatan Serdar Bilgi'li bu işin mimarı diyebiliriz.

Esra E. dedi ki...

merhaba sindirella:)

gg de bir açık artırmadan ürün kazanmıstım adworks nickli üyeden ancak teklif verirken ggden kaynaklanan bir hata sebebiyle resim gözükmüyordu karambole bir teklifti az önce baktım nasıl birşey diye birde ne göreyim senin resmin var ilanda izinli mi bilemiyorum ancak haberdar edeyim diye söylemek istedim cnm.

http://urun.gittigidiyor.com/LAMBRETTA-BAYAN-BODY-LARGE-OZEL-URUN_W0QQidZZ22039209

ŞIKELLA dedi ki...

deve geçrekten poz vermiş gibi :)

Unknown dedi ki...

cupcake, ben devenin yanında figüran gibi kaldım esas rolü o kaptı:)

be, sadece bu diil bide Alem dergisinin sokak partisi vardı ikisi aynı güne denk gelince baya şenlik vardı:)


Moda(e)rator, haklısın Joke açıldı arkasından kafeler restoranlar peşi sıra açıldı, bizim için de iyi oldu tabi hergün okula gidip gelirken sebepleniyoruz:)

esraca, çok teşekkür ederim haber verdiğin, izin alınmadan kullanmışlar bende sert bi dille uyardım.

Şıkella, dimii bende banamı öyle geliyo diyodum:)

Twitter Updates