cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

31 Aralık 2009 Perşembe

Happy New Year!!!

Bugün 2009un son günü, bir çoğunuz akşam için ne giysek, ne yapsak telaşı içinde belki de... Bense durup tüm senem nasıl geçmiş diye bir düşünüyorum. Mutlulukla, hüzünle, aşkla, sevgiyle, telaşla, hayallerle, umutlarla, kalp kırıklarıyla geçmiş koca bir yıl. Yeni yıl, hayallerinize bir adım daha yaklaştırsın sizi. Sevginizi gösterme imkanı tanısın, sevin ve sevilin. O çok istediğiniz dileklerinizi gerçekleştirsin. Üzmesin sizi, kimseyi üzmenize de fırsat tanımasın, kalpler kırılmasın. Hiçbir şeyi dert etmeden sorunlar çözülsün, aslında hiç olmasın. Kendinizi her zaman güzel ve özel hissettirsin. Ve en önemlisi de sağlık, herkese sağlıklı bir yıl değil, bir ömür diliyorum. İyi seneler...

Image Hosted by ImageShack.us

12 yorum:

cecilia dedi ki...

sevdiklerinle birlikte dileklerinin gerçekleşeceği mutlu bir yıl dilerim ;)

Eva's Fashionland dedi ki...

tüm düşlerinin gerçekleşmesi dileğimle canım ..bnde bir gönderme yaptım okuyanlar için:)

Flame dedi ki...

Güzel dileklerin için KOCAMAN bir teşekkür. Mutlu yıllar..

Mrs Baros dedi ki...

iyi senelerrrrrrrr

Burcu Çalışkan dedi ki...

İyi seneler :))

Adsız dedi ki...

canım bloğunu haftada 3 -4 kez ziyaret ediorum yazdıklarınla gözlerim doldu amin diorum:):) çok öpüorum seni NİL

colors of angel dedi ki...

mutlu yıllar...:)

Unknown dedi ki...

cecilia, sevdiklerim yanımda olursa ve bir de dileklerim gerçekleşirse daha ne isterim:)

cupcake, teşekkür ederim seninde gerçekleşmesi dileğiyle, okudum yazını:)

Flame, sana da mutlu yıllar:)

Mrs. Baros, sana da mutlu yıllar ve nice güzel yaşlar:)

Burcu, sanada mutlu yıllar, iyi seneler:)

Nil, amacım yüzleri güldürmekti ağlatmak diil:) Mutlu yıllar

colorsofangel, sanada iyi seneler:)

Unknown dedi ki...

Ben de senin için aynı şeyleri diliyorum, gelsin bakalım bu 2010, mutlu, sağlıklı yıllar :)

Unknown dedi ki...

MC, teşekkür ederim senin de başarın daim olsun:)

ŞIKELLA dedi ki...

en mutlu günler seninle olsun bu yeni yılda canım :)

Unknown dedi ki...

Şıkella, teşekkür ederm canım dileklerin senin için de geçerli olsun:)

Twitter Updates