cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

30 Aralık 2009 Çarşamba

DIY Idea - Studded Converse

Converse giymekten ve görmekten sıkıldım desem kızar mısınız bana?:) Özellikle beyaz converselerden!! Ben uzun zaman önce beyaz converselerimden vazgeçip siyaha terfi ettim. Sanırım converse giymekten hiç vazgeçmiycem ama biraz yenilik arayışı içerisindeyim ve onları zımbalamanın vakti geldi. Siz de benimle aynı fikirdeyseniz o zaman işe koyulalım:) Ben zımba almaya vakit bulursam hemen yapıcam... Tahtakale'den başka bi yerde satıldığını duyan gören var mı???

I dont want to wear and see people wearing converse anymore, im bored:) Especially the white ones! i prefer black ones for a long time. But im looking for some changes so making them studded seems as a good idea. If i can find enough time, i will try...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

20 yorum:

ŞIKELLA dedi ki...

en çok beyaz olana yakışmış bence zımba olayı :(

Unknown dedi ki...

Kişiselleştirmeye zımba bulana kadar bağcık,rozet,yaka iğnesi vs gibi bilimum ufak değişiklikle başlayabilrsin!

Unknown dedi ki...

en son resimdeki, beyaz olanlar çok hoşuma gitti :) denesemmi bu arada DIY omuz detaylı hırkayı yaptım şahane oldu :) Bir dahaki hafta pazara gidip siyah taşlı omuz detaylarını beyaz bir tişörte uygulamayı düşünüyorum :) Fikir için teşekkrler cindrellacımm:)

Unknown dedi ki...

aaa cok güzel görünüyo hakkaten yapilabilir böle =)

xx

Adsız dedi ki...

Beyaz bileksiz olan harikaymış;)

Unknown dedi ki...

175 tl'ye sanırım Blender'da yapılmışını gördüm :))

Kasux dedi ki...

Ben şu ayakkabılardan hiç giyinmedim ama almayı da düşünmüyordum ama alıp şunlardan yapcam bende be çok hoşuma gitti:)

Unknown dedi ki...

Gamzecim ben de moda oldu diye herşeyin zımbalanmasından çok sıkıldım ama bunları çok başarılı buldum, gerçekten çok hoş görünüyorlar, kesinlikle !!!!!!

Unknown dedi ki...

şıkella, ben hepsine yakıştırdım farklı bi hava katmış:)

Modaretör, o işleri derya baykala bırakıyorum ben almıyım:)

Miacım, bende çok sevdim hepsini biara yapıcam bakalım ne zaman:) Diy fikrini uygulamana sevindim dikkat bağımlılık yapabilir sonra tezgahtaki herşeyi alıp kıyafetlerine dikmek isteyebilirsin uyarıyorum:)

Sena, niye yapılmasın canım converse in varsa zımbada bulabilirsen gerisi kolay:)

pearl, ben siyahın üstüne de oldukça yakıştırdım hatta eskimiş converselerle çok daha güzel durucağını düşünüyorum:)

MC, ne güzel haber verdin şimdi daha bi şevkle yapıcaz ve beymen blender mı yaman bizmi herkse göstericez 175 tl miz de cebimizde kalıcak:)

Kasux, ehuehu zımbalamak için converse mi alıcaksın:) yok amaç elde olanı değerlendirmek:)

Derya, haklısın zımba akımı bi başladı tüm kıyafetler aksesuarlar zımbalı oldu ama bunlar çok güzel göüzktü gözüme, bende yapınca paylaşırım kendiminkini:)

Diane dedi ki...

*love*

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hemen blender'a gidiyorum! :)

Natalie Suarez dedi ki...

love studded converse, sooo cool! i've always wanted to stud mine!

xoxo

natalieoffduty.blogspot.com

Unknown dedi ki...

cindy oracıkda yedin beni saol ahaha.

Eva's Fashionland dedi ki...

zımba olan herşeye bayılıyorumm

Fashioncholic Girl dedi ki...

ya bişey sorcam zımbayı ayakkabının o iç tarafına getirmeden nasıl takmışlar ki ? yani bahsettiğim şey ayağa değen kısma nasıl geçmeden yapılmış :) çok merak ettim , bi an düşündüm yapsam mı diye :)

Unknown dedi ki...

FG, iç tarafına geçiyor zaten ama arkasında küçük kanca gibi yerlerini iç tarafından kapatıyorsun böylece ayağı rahatsız etmiyor hem de kayıp düşmüyor.

Fashioncholic Girl dedi ki...

ama onun için dikişlerini açmak gerekmez mi ? yani iç taradına dıştan müdahale yapılamaz herhalde

Unknown dedi ki...

ulaşılmıycak bi yerde diilki bence bağcıklarını çıkarmak yeterli olucaktır:)

Fashionable Earth dedi ki...

Love the converse, here is more inspiration for you you :) http://fashionableearth.org/blog/2010/03/01/converse/

Pelin P.A. dedi ki...

Merhaba;
Tüm zımba ve çivi çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.
www.pelinizi.blogspot.com

Twitter Updates