cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

28 Aralık 2009 Pazartesi

That's ALL!!

ALL Dergisinin Ocak-Şubat sayısı çıkmış, fotoğrafların asılları olmadığı için sizleri dergi sayfalarıyla başbaşa bırakıyorum...

Merak edenler için

Hayır kıyafetleri ben seçmedim

Hayır kıyafetleri bana vermediler

Ve Hayır dergiye mektup da yazmadım:)

This is the photoshoot which i have attended three weeks ago, January-February issue has published so i can finally see the photos:) One of the sport anchorwomen who is interested in fashion also; picked clothes for me and i posed, it was fun:) But i seem a little bit nervous on the photos did you notice?


Image Hosted by ImageShack.us

Dergide bir stilimin olmamasından rahatsızlık duyduğumu yazmışlar cidden çok rahatsızdım ta ki bu kırmızı pantolonu giyene kadar:)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Bu son fotoğrafta gerçekten ben gibi çıkmışım:)

Image Hosted by ImageShack.us

Buradaki kıyafetlerden çok daha zevkli giyindiğimi düşünüyorum, siz ne dersiniz??:)

P.S. Bana derginin çıktığını haber verip fotoğrafları bloguna koyan Fashioncholic Girl'e de teşekkürler:)

58 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Son poz hariç cidden gergin çıkmışsın fotoğraflarda. Bloguna koyduğun çekimler, giydiklerin bunlardan katlarca güzel:) Sanki giyinmeyi bilmiyormuşsun da Burcu hayatını kurtarmış havası yaratmışlar. Hadi ordan diyip gülüyorum kendilerine:)

Ozan Alçın dedi ki...

çoookk ççook tebrikler o zamaan!!(:

Jade Purple Brown dedi ki...

great post! I love all of your pictures as well as your header!

Unknown dedi ki...

bende bugun merakla sanki yakın bir arkadasım çıkacakmış gibi kaptım dergiyi :) acıkcası ben senin kendi stilini çok daha fazla beğeniyorum ama hoş bir çekim olmuş tebrikler tatlım :)

Jojee dedi ki...

tatlım benim seni çok tebrik ederim.eminim kendin seçseydin cidden daha emin olurdun.ama resimlerde çok hş çıkmışsın.öpüyorum cnm

Neslihan Öcal Karahan dedi ki...

Sonuncusu süper görünüyor. Tebrikler=)

baris kcmn dedi ki...

ne kadar güzel bir deneyim
hayatının geri kalanında başarılar:)

Sim dedi ki...

hayırrr senin kendi çekimin çok daha güzeldii..
ve evet, normalde daha zevklisin..
öptümm

gulbahcesi dedi ki...

sanki yüzünle baya bir oynamışlar,kendi çektiğin fotoğraflarda çok daha güzel çıkıyorsun:) ve bence de en sondaki fotoğraf en güzeli :)) diğer kıyafetleri kendinle özdeşleştirememişsin gibi görünüyor..

Doorstepping dedi ki...

Tamamen katılıyorum. Senin tarzın çok daha güzel. Daha bir gün olsun Burcu Esmersoy'un yaptığı kombinleri beğenmedim zaten.
İlk söylediğinde bakalım ne olucak, inşallah kendi giyeceklerini seçmesine izin verirler demiştim :(
Neyse senin şirinliğin yeter :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Süper çıkmışsın canımm :))

enerjin renk katmış çekime! :)

Unknown dedi ki...

Bence de daha zevklisin, ayrıca bu sac modelinin yakıstıgı nadir insanlardan birisin. Cok güzel cıkmıssın fotograflarda.

aysegul in ny dedi ki...

senı senın tarzın ıcın secıyorlar sonra da kendılerı gıydırıo sımdı sormayayım tekrar ayıp olmasın ama sen ılk dergı hbrını verdıgındekı sorularımda haklıymsım maalesef... ama sen guzelsın fotolarda o yeter:)

ezgin dedi ki...

dergıyı aldım senı takıp edıyordum ne zamandır ama hıc yorum yazmamıstım bugune kısmet oldu,pembelı kombını begendım pozlar guzel...acıkcası sen daha zevklısın:))))

Dylana Suarez dedi ki...

Gorgeous!

colormenana.blogspot.com

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aaa anladım hangi bölümüne çıktığını şimdiii! bence cici gene de, tabi ki günlük hayatta daha yaratıcı olabiliyoruz ama ben elbiseli ve mavi etekli kombinleri de çok beğendim!

Fashioncholic Girl dedi ki...

aa garip , mektup yazmadıysan biraz komik olmuş :)

ve ne demek (;

Aslı dedi ki...

Kesinlikle kendi tarzın bundan çok çok çok daha hoş! Ama bu da böyle bir anı olmuş oldu işte sana:) Son fotoğrafta kendini bulmuşsun ama öncekilerde hakikaten "Bitse de gitsek" der gibisin birazcık... Yine de düzgün fiziğinle, kendi havanla hiç bir kıyafet kötü durmamış üzerinde:) All dergisine sesleniyorum, sena böyle " Stilini bulmasına yardım ettik" bölümünde yer vermek yerine moda çekimlerine alsalar ya?

Unknown dedi ki...

gercekleri sölemek istiyorum. sana verdikleri giysileri hic begenmedim. senin zevkin gercekten cok daha güzel. ama yine de seni tekrar tebrik ederim, kendinle gurur duymalisin, bende seninle duyuyorum cünkü =)

=**

saliha sağdıç dedi ki...

kıyafetler değil ama sen çok hoş çıkmışsın ben pembe elbiseyi çok yakıştırdım :)) bence de elbise giymelisin :) ayrıca saçını ve makyajını da çok beğendim :))

Stilcatcher dedi ki...

şimdi ben de onu diyecektim.)
keşke giysileri sana seçtirselermiş.

ArzuSonmez dedi ki...

Bende en cok son fotoyu begendim. bu arada fizigin konusuyor fotolarda. mesela o kirmizi pantalonu giymek herkesin harci degildir bacaklarin super durmus bence. bu arada nie stilin olmadigini solemisler? :)

♥ ♣ dedi ki...

elbiseli kombin ve son kombin güzel olmuş bence. ama kırmızı pantolon olayına koptum :) Sen daha zevklisin hayatım, be sure! :)

modamakyajveben dedi ki...

bencede,kesinlikle fotograflardakinden daha zevkli giyiniyorsun:)

Styleseeking Zurich dedi ki...

bende en cok son fotografi begendim! tebrikler cinderella!! :)

Nesli

(always)alanna dedi ki...

love the outfit- gorgeous photos and gorgeous blogg girl!
xx

Unknown dedi ki...

Dergide yayınlanma olayı super cidden tebrikler ama Cindy dergideki yüzünde mimikleri bile silmişler neredeyse ve ben senın kendi cektiklerini kıyaslıyorum bunları, senınkiler daha güzel. Samimiyetle söylüyorum ki dergi aşırı abartılı olmuş!

birde kıyafet seçimlerinde en son fotograf cıvılcıvıl hakikaten birtek o evet cindy bu dedirtiyor.

Sorulara verdiğin yanıtlarda super olmuş:)!

ece dedi ki...

görünce içimden koca bi ohaaa geçti,tarzından rahatsızlık duyuyomussun da,neymişte.eger bu blog alemınde bıkac kısı varsa tavrına,tarzına ve sukunetine guvenılebılşınecek,onlardan birisin.ama zaten oraya kim çıksa aynısını yazıcaklar.bi de ben size stylıng yapım deseydın de gosetrseydın gunlerını.

madammoda dedi ki...

Canim tebrik ederim, cok tatli cikmissin fotolarda, ama evet bazilarinda 'sen' gibi diilsin, bu baskasinin istedigi seyleri giyip poz verme olayi sana da sıkıcı gelmis sanirim. Operim cok ve basarilarinin katlanarak devam etmesini diliyorum..

Unknown dedi ki...

Peki o zaman neden bizi kandırıyorlar? :)))Şaka bir yana, haklısın biraz sen değilsin gibi, kıyafetler yaşından büyük göstermiş, daha spor olanları daha fazla yakıştırdım.

Elif UYSAL dedi ki...

Bayıldım,bayıldımmmm:) Dünya güzeli arkadaşım.:) Buradaki stil de güzel ama senin zaten bir stilin var:)))Bu 2. seçenek olabilir ancak:)))

NlyStyle dedi ki...

harika görünüyosun..

Unknown dedi ki...

Sevgili Gamze:))) çok hoş çıkmışsın, tüm fotolar çok güzel ancak "Ben de derman istiyorum" olayı beni kopardı:)) ya bu all dergisini çok seviyordum ama bu kadar sahtekarlığı daha ne kadar kaldırabilirim bilemiyorum:)) yani mektup yazmıyorsun, mektup yollayan okuyucumuz diyorlar, bu sözler çok çok eminim ki senin sözlerin değil, ama seninmiş gibi yazıyorlar. Ayrıca dediğin gibi bunlardan çok daha iyi bir zevke sahipsin, blogunu takip ettiğim kadarıyla bunu rahatça söyleyebilirim:)) ama bir şey var, ben pembe elbiseli kombinin sana çok yakıştığını düşünüyorum. çok cici olmuş bence. sevgiler. tekrar tebrikler.

Adsız dedi ki...

Cindrellacım blogunda gördüğüm kadarıyla senin stilin elbette daha hoş görünüyor. ancak anlayamadığım neden kabul ettin o zaman çalışmayı ya da yazılara müdahale imkanı olmuyor mu? Bir stilimin olmamasından rahatsızlık duyduğumu yazmışlar demişsin, pek hoş bir yazı değil bu, neticede fashion bloggerlar olarak çoğumuzun bir stili var hem de fazlasıyla keskin stillerimiz var.

Kasux dedi ki...

tütütü maşallah diyelim devamını da bekleriz:)

ZET Fashion dedi ki...

Kesinlikle çok daha iyi giyiniyorsun, bende çok şaşırdım F.G.de görünce...
Peki nerden buldular seni, mail olayı yalan mı yani?

cande dedi ki...

fotoğraflar harika.. senin içinde çok hoş bir deneyim olmutur :) kesinlikle en son kombin içinde çok daha rahat özgür ve muhteşem görünüyorsun... ;)

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

koptumm :)
bende dergiyi aldım allah allah nerden tanıyorum diyorumm :)
şaka gibi

ŞIKELLA dedi ki...

katılıyorum canım.doğru düşünüyorsun:)bu arada blogumada beklerim www.sikella.blogspot.com

yaprakela dedi ki...

BENCEDE KESINLIKLE SENIN SECIMLERIN DAHA ZEVKLI CINDRELLA SEN KENDI TARZINDA DEVAM ET :)))
EN BASTAKI CUMLELERE COK GULDUM SUPERSIN :) HAYIR KIYAFETLERI BANA VERMEDILER :)HAYIR DERGIYE MEKTUP YAZMADIM :)):):)

melocan dedi ki...

biliyoduuuuum biliyodumm bir gün seni dergilerin moda sayfalarında göreceğimi biliyodumm sölemiştim sana keşfedileceksin diyee:d:D:Dsen de bi mankenlik ajansı açarsan beni de alırsın demiştin:))ben açamadım sen hızla ilerliyosun zaten tebrik ederim cnm çok güzel fotolarr ilk defa böle makyajlı gördüm seni ve adının burcu olduğunu yeni öğrendim desemm:))

mughetto dedi ki...

Kesinlikle daha zevkli seçimler yaptığına şahit oldum. :)
Ama güzel bir deneyim olmuştur eminim.Profosyonel fotoğraflara sahip oluyorsun en azından.
Ayrıca burası optimum dimi :)

Adsız dedi ki...

lucky you!
nice photos!
I like the styling!
Tomorrow xx
inthebedroommirror.blogspot.com

Unknown dedi ki...

bence de daha zevklisin ayrıca bu kıyafetlerı yasına agır buldum ben 21dı sanırım..ama bişi merak ettım mektup yazmadıysan sana nasıl ulastılar?

Unknown dedi ki...

beetlejuice, evet tarzım olmayan kıyafetler içinde çok rahatsızdım baya belli etmişim sanırsam:)

Ozan, teşekkürler:)

Miacım, teşekkür ederim eheu arkadaşız tabi blog arkadaşı:)

Jojee, teşekkür ederim canım giydiklerimi güzel bulmazken cok beğenmişim havası yaratamadım fotolarda:)

Neslihan, sanırım tek güzel çıkan fotorafım benimde favorim sonuncu foto:)

barış, teşekkürler...

Sim, hem stylingimi yaparım hem poz veririm bu dergi çekimi bana göre diilmiş sanırsam:)

gülbahçesi, benim fotoraflarımda saçlarım yapılı olmuyo ve yüzümde sadece allık rimel oluyo burda ise baştan yarat yaptılar resmen:)

Doorstepping, beni Burcunun giydiriceğini biliyodum ama sanki beraber seçiliyomuş kıyafetler gibi bir hava yaratıyolar yok öyle bişey diyorumm:)

Siucum, saol tatlım:)

Raspberrypie, saçlarımdan duyduğum rahatsızlığı biraz olsun sözlerinle gidermiş oldun teşekkür ederim:)

aysegül, çekime gitmeden öncede söylemiştim stylingi Burcu Esmersoy yapıcak diye:)

ezgin, teşekkür ederim daha başka yorumlarını da bekliyorum öyle bi kere yapıp kaçmak olmaz:)

sedacım, trenddoktoru, ben hastayım burcu doktor:)

F.G., sen olmasan derginin çıktığını bile ögrenemiycektim:)

Aslı, bitse de gitsem diil de ne giydim ben böyle ya modundaydım daha çok:) Hele bi rock chic versiyonum vardı yayınlamamışlar yüzümden o ifadeyi kaldıramamışlardır büyük ihtimal:)

Senacım, saol tatlım bende bayıldım diyemiycem ama seçme şansım yoktu, beğenmediğimi de ilettim kendilerine:)

bademlimon, makyaj olayına pek alışık diilim ama bende beğendim profesyoel ellerden çıkınca gerçekten güzel oluyor:)

Itır, stil editörü dururken bana pek söz düşmedi:) ama beğenmediğimi ilettim kıyafetleri giyerken:)

Arzu, teşekkür ederim:) sanırım Burcu beni baştan yarattı gibi göstermek için stilim yok demişler:)

Modaretör, bana o kırmızı pantolonu gösterdiklerinde yüz halimi görmeliydin:)

Unknown dedi ki...

modamakyajveben, all dergisi sayesinde tarzımı buldum lütfen:p

Nesli, teşekkür ederim:)

Moda(e)ratör, evet bende bakınca biraz yabancılık çekiyorum sanırım baya bi photoshop kullanılmış...

ece, bende okuyunca ne diyo bunlar be oldummm:) Belki ilerde bi gün yine karşılarımın o insanlarla belli mi olur ama o zaman pozisyonlarımız farklı olur ben derim olmadı çıkarın onu:)

madammoda, evet al şu hiç tarzın olmayan seni yansıtmayan kıyafetleri giy ve poz ver olayına dönüştü zaten pek hoşnut kalmadığım yansımış herhalde fotolara:)

MC, bilmiyorum yazana sormak lazım:) Evet saçlar, makyaj ve olgun kıyafetler iyice büyük göstermiş beni...

deryacım, siz böyle söyleyince bende beni bilen biliyo moduna girip yazılanlara üzülmüyorum artık:) Burcunun dediği üzere elbiselere geçiş yapıyorum o zaman:P

pride, saolll tatlımmm herkesin kendince bi stili var ama benimki bu fotoğraftakiler değil o kesin:)

trendsandshopping, teklif geldiğinde ben olayı şöyle zannediyordum, Burcu Esmersoy'la beraber mağaza mağaza dolaşılacak sonra onun yardımlarıyla seçicektik ve kombinler oluşturulacaktı. Ama gittiğimde tüm kombinler hazır yapılmıştı ve seçme şansım olmadı maalesef. Ayrıca röportaj tarzı bişey yapılmadı sadece bikaç soru sordu geri kalanı zaten yazan kişinin kendi kafasında belirlediği şeyler. Müdahale etme şansım olmadı. Kaldı ki bana zaten yazıya blogumun adını bile ekliyceğini söylediler ama bahsetmemişler bile...

Kasux, ehuehe bidahakine mümkünse kıyafetleri benim seçtiğim bişi olsun:)

Z, teşekkür ederim, teklif geldi mailleşildi tabi ama yazılan gibi olmadı.

cande, teşekkür ederim evet bi tek sonuncuyu yayınlasalarmış yetermiş:)

keddy, dergideki kız pek bana benzemiyo sanki ama benzettiysen süper:)

şıkella, teşekkür ederim:) gelirim tabi

yaprakela, açıklama yapma gereği duydum:)

melocan, eheuheu bak sen açmadın ajansı kaybettin beni:P

mughetto, evet hatıra oldu işte çocuklarıma gösteririm:) Yok istinyeparkta yapıldı çekim.

kürkmantolumadonna, teşekkür ederim, blog aracılığıyla.

Adsız dedi ki...

anladım canım,senin tarzını hepimiz görüyoruz zaten. hoş bir anı olarak kalsın senin için ;)
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Çok tebrikler tatlım!..Bu aralar nete bakamadım, neler olmuş neler(=..Son poz favorim<3

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim T:) evet kayıplardasın bu aralarr, döndün ama artık galiba:)

benden, bizden... dedi ki...

öncelikle tebrikler arkadaşım gerçekten tarzın ve blogundaki çekimlerin dergidekilerden çok çok daha iyi ki bu çok güzel bir şey :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Neden kıyafetleri senin seömene izin vermemişler ki? Bence de endi stilin çok daha güzel. All dergisini bu bloga bir göz atmaya davet ediyorum :)

kkkk dedi ki...

bence çok gergin bir çekim olmuş resimlerden çyle anlaşılıyor.Giysilerin emanet olduğu çok belli :) Oldugundan çok daha farklı ve yaşlı görünüyorsun.Bence giysileri sana seçtirmeliydiler eminim çok daha hoş kombinler yaratırdın.Yine de güzel bi deneyim tebrık edıyorum

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet evet ancak sonlara dogru sen gibi olmussuun, ama yine de fotolarda cok guzelsin, sadece bildigimiz gibi degilsin:)) bence kesinlikle sen secmeli, giymeli onlar da sadece cekmeliydiler!!

Stil Direktoru dedi ki...

Cindy şekerim ben Amsterdam'dayken neler olmuş bebek tebrikler en kralından :) Bu arada o kadar haklısın ki benim de ELLE'de demediğim şeyleri yazmışlar şok oldum 1 ve son 2 poz süper ötesi şeker daha daha başarılar dilerim canım benim mucx

Unknown dedi ki...

poh poh perisi, teşekkür ederim gerçekten pohpohladın beni:)

Cincim, sanırım vakit kaybı olucağını düşünüp kendileri seçip getirdiler...

Caprice, tüm eleştirileri üstüste sıralamışsın kendime gelemedim:)

Styleboom, evet son fotoda kendimi bulmuşum anca:) Belki bi gün bi çekim yapılır ve ben seçer ben giyerim ne güzel olur:)

Edi, teşekkür ederim canım asıl sana kocaman tebrikler:) Neymiş bu dergi işlerine güvenmiyceksin ne diyosun ne yazıyolar:)

Unknown dedi ki...

bir tek pembe elbiseli halin güzel.. senin kendi bizzat çektiklerini yeğlerim.. bir de ne yapmışlar kuzum sana yaaa yüzündeki makyaj falan çok değişmişsin sen =(

Unknown dedi ki...

girlshygirl, saç makyaj beni baya farklı göstermiş hklısın:(

Zeynep Şeker dedi ki...

Gamze'cim bloğunda dolanırken bu posta denk geldim. Bir kere sen burdaki halinden çok daha güzelsin. Ayrıca çok daha güzel giyiniyorsun. Ayrıca çok daha güleryüzlüsün ve ayrıca bence İtalya'ya git :)(Twitter'da okudum da az önce:))

Twitter Updates