cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

11 Aralık 2009 Cuma

Black Dresses, Fergie or Penelope?

Fergie ve Penelope Cruz, ikisi de baştan ayağa siyahlar içinde. Siyah kuşkusuz davetlerde en çok giyilen renk, asaletin simgesi ama bana sorarsanız Fergie asil ve şık olmaktan çok uzak, ucuz bir görüntü içinde. Göğüs ve bacak dekoltesi yetmemiş bir de sırt dekoltesi vermiş. Penelope ise sade ve çok şık gözükmüyor mu? Belki biraz elbisenin boyu fazla kaçmış ve o siyah çorap olmasa da olurmuş. Yine de bence Fergie'ye açık ara fark atmış. Siz olsanız hangi kıyafeti tercih ederdiniz?

Fergie and Penelope wore both black from head to toe at a screening of Nine. What do you think about their dresses. I think Fergie looks cheap with that cleavage! But Penelope looks chic and classy. Which one is your favourite look?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Akşama Antalya'ya gidiyorum, haftasonu burada yokum. Herkese iyi haftasonları...xxx

I will be out of the town this weekend. Have a nice weekend... xxx

14 yorum:

Unknown dedi ki...

fergie penolope'nin yanında aşırı kaba ve kilolu durmuş!

canDirekli dedi ki...

fergie sokak kadınları gibi her zamanki hali :)

penelope, siyah çorap detayıyı hariç.. iyi.. severim.. :)

lady Odeur dedi ki...

bence fergie nin elbisesi güzel ama ona yakışmamış. daha ufak göğüslü birinde ve daha farklı saç-makyajla daha klas dururdu o elbise :)

zui dedi ki...

fergie'nin elbisesi güzel ama ona yakışmamış

A Gluten Freestyle dedi ki...

Penelope wins hands down.
x

http://walkthesand.blogspot.com

Fashistanbuller dedi ki...

Fergie konusunda katılıyorum. Zaten bir noktadan fazlasını açınca saçma oluyor kardeşim. hmm neremi açsam? hah mememi açayım, ay bir de sırtımı açayım. ay yok yok bacaaaamı da açayım mı diye düşünüyorlar nedir anlamıyorum.

Penelope'de hiç katılmadım. Bence süpper sıkıcı. Öğretmen gibi. Daha doğrusu öğretmenlerin nikah, düğün dernek gibi yerlere giyindikleri gibi. Ya da bankacıların falan.

Anladın işte.

POLLYANNA dedi ki...

Penelope Cruz'u tek geciyorum tabiki de...Bugun aksam ben de esimin isyerinin christmas yemegi icin siyah corap ve yuksek topuklularla kisa siyah bir elbise giyinmeyi dusunuyorum...Asaletin sasmaz rengi kesinlikle siyah:)
Sevgilerimle

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

Fergie nin elbisesi Penelepe'nin kendisi..:)

elif dedi ki...

açıkçası ben ikisini de tercih etmezdim... fergie baştan aşağı ucuz görünürken penolope de elbisesiyle çorabıyla ayakkabısıyla o güzelliğini örtmüş yaşlı kadınlar gibi..
ikisi de olmamış diyorum ben :Pp

THE DIVINITUS dedi ki...

Not sure, both so different...

Sıla Yılmaz dedi ki...

fergie ama o fizikle değil :(

Syhn dedi ki...

penelope!!
yanında fergie nin ucuz görüntü olmasa dahi asalet akıyor!

Aslı dedi ki...

Penelope'nin elbisesi ve fiziği, Fergie'nin ayakkabıları. Ha bir de etek o kadar uzun boyda olmazsa ve çorap da öyle siiimsiyah olmazsa tadından yenmez.

madammoda dedi ki...

Fergie'nin elbisesinde o gogus dekoltesi olmasa muthis olabilirdi..

Twitter Updates