cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

20 Aralık 2009 Pazar

Slouchy Beanies: Effortlessly Chic!

Soğuk hava iyice kendisini göstermeye başladı, artık eldiven ve berelerin zamanı geldi. Rüzgar ve yağmurun saçlarını daha güzel gösterdiğini düşünenleriniz var mı bilmiyorum ama benim kabusum:) Bu yüzden bere kış günlerimin kurtarıcısı diyebilirim. Hem saçlarımızı her daim güzel gösteriyor hem de çabasız şıklık sağlıyor. Özellikle bol bereler tercihim, böylelikle tüm saçlarımı içine koyabiliyorum, bazen öyle oluyor ki derste bile kafamdan çıkarmıyorum:) Siz soğuk kış günlerinde şık görünmek için neler yapıyorsunuz?

It's getting colder and colder, it's time for gloves and beanies. Rainy and windy days, my hair seems awful so i cant go out without beanies, they are day-savers:) You can look effortlessly chic with a slouchy beanie. Sometimes all day, i dont put my beanie off:) What do you do in order to seem chic in cold, rainy, windy days???

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bol ve geniş bere ararken erkek reyonlarına bakmayı unutmayın... Topshop ve Debenhams'da benzerlerini bulabilirsiniz.

When you are looking for a beanie, dont forget to look men collections! You can visit Topshop or Debenhams...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

13 yorum:

Prima Donna dedi ki...

namanın bereyi boşverdim de Joshhh ne güzelll:D

Dylana Suarez dedi ki...

I love slouchy beanies! My fave accessory!

colormenana.blogspot.com

ceydabural dedi ki...

bol berelerin kullnımı rahat görüntüsü de çok hoş

Aicha! dedi ki...

Bana da hediye etmişlerdi bir tane . Çok rahat oluyor :) Gerçi hava çok rüzgarlıysa uçuyor benimki :(

Unknown dedi ki...

Prima Donna, orda David'in yanında sevgilim duruyoken napıyım joshu:)

fotoğraf penceresinden, bende aynı fikirdeyim:)

Aicha, ehue benimki de bazen kafamdan süzülüp gidiyo:)

Unknown dedi ki...

Bershkadan aldım bende siyah ucunda ponpon var fiyatıda cok uygun 15tl ucma olayınada yanlara tel tokayla backup yapıyorum :)!

Unknown dedi ki...

Moda(e)rator, poponlarda çok şirin duruyo:) Toka iyi çözümmüşş öyle yapıyım:)

Unknown dedi ki...

Keddy, gelirim tabi:)

Unknown dedi ki...

Dışarı çıkmıyorum :)) Yok ama şu duz gri Topshop bereden bende de var, onu da diğerlerini de severek takıyorum zaman zaman, hele benim gibi saçlarıyla problemi olan birisi için bazen kurtarıcı olabiliyorlar :)

Unknown dedi ki...

MC, benim de yağmurlu havalar için çözümüm gerekmedikçe dışarı çıkmamak:) Aynen kabaran saçlar kabusumu bereyle atlatıyorum:)

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now. Keep it up!
And according to this article, I totally agree with your opinion, but only this time! :)

Adsız dedi ki...

How you find ideas for articles, I am always lack of new ideas for articles. Some tips would be great

Unknown dedi ki...

Usually i find ideas while im shopping, watching tv or searching the websites. dont forget the fashion magazines and runway shows because designers are the people who decide the trend! The more you search, the better ideas you can get!!

Twitter Updates