cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

17 Aralık 2009 Perşembe

Lace Nails?

Dantel modası şimdi de tırnakları esir aldı. Görünce ben de biraz şaşırdım ama neden olmasın ki demekten de kendimi alamadım:) İhtiyacımız olan bir parça dantel/tül, makas ve tırnak yapıştırıcısı... Denemek isteyen??:)

Lace trend catches the nails! At first glance it looks weird but then i think it can be applicable:) You need a piece of lace, scissors and nail glue...Do you wanna try? :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

9 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel ama tırnak sağlığımı güzellik adına riske atamam sence ?

Moda Gezegeni dedi ki...

İki yıl önce Yunanistandayken ultra süslü Yunan kızlarının tırnakları hep bundandı. Ben de özenip yapmıştım ordayken:)

Ozan Alçın dedi ki...

ben "no way" diyeyim siz de "pees!" diyin(:

_irm_ dedi ki...

bütün tırnaklarda pek hoş değil ama bir iki tırnakta süper olur bence =)

mandalincikmazi dedi ki...

Çok hoşşş :))

merbe dedi ki...

biraz cesaret mi istiyor ne? :)

Unknown dedi ki...

Stil Direktörü, yapıştırıcının kalitesi iyiyse bence sorun yaratmaz.

Moda Gezegeni, Yunan kızlari trendi çok önceden görmüşler demekki ya da bize geç ulaştı:)

Ozan, tamam hep beraber all the ladies 'PESSSSS':)

_irm_, o da olur kim nasıl yapmak isterse:)

yildiz, hoş ve farklı:)

merbe, bende fazlasıyla var sende?:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

çok sevdim.. bu arada tırnak cilasıda aynı işlevi görür bence??

Unknown dedi ki...

siucum, evet haklı olabilirsin denemek lazım:)

Twitter Updates