cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

14 Aralık 2009 Pazartesi

OMG!!!! She can smile!

Victoria Beckham'ı hep gergin ve asık yüz ifadesiyle görmeye alıştık. İşte bu fotoğraflar gülümseyebildiğinin kanıtları:) O kadar az ki yılda bir kere gerçekleşiyor sanırsam:P Gülümseyince sevimli bir insana dönüştüğünü de düşünmeye başladım:)

These are the rare moments that Victoria Beckham is smiling. We are not used to it so be careful:) And i think VB looks pretty when she smiles!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

23 yorum:

Ozan Alçın dedi ki...

aman tanrım :0
gülmek de çok yakışıyormuş!

uyduruk prenses dedi ki...

evet cidden gülmeyi biliyormuymuş victoria şaşırdım:)

Aicha! dedi ki...

O artık her yerde diyebilirm. net-a-porter'ı bir açtım V.Beckham :) Ben bu kadını idol görmeye başladım hem güzel hem anne hem kendi markası var daha ne olsun :) Tabi David gibi kocası var ama neyse :)

Syhn dedi ki...

harbiden omg!
gülmekte yakışıyormuş oysa!

aysegul in ny dedi ki...

sende benı guldurdun valla super tespıt olmus hakkaten baska bır ınsan gıbı oluyormus gulunce:)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

arada gülümseyebiliyor evet:)

Aslı dedi ki...

O kadar az gülüyor ki, alışkın olmayan yüz kasları gülmeye çalışınca acıyordur eminim!

Kasux dedi ki...

ben severim bu kadını gülen halini daha bi sevdim mi ne?

Unknown dedi ki...

cindy bunun tek sebebi gülüpde yüzünü boşa yormasın kasları gevşemesin diye! 1600.cü ameliyatı kaldırmaz çünkü bu beden:)

Adsız dedi ki...

lol!i prefer her not smiling!!

pinkcandydream dedi ki...

gülünce daha bır cırkın oldugunu bıldıgı ıcın gulumsemıyo bence :)

Style Tricks dedi ki...

Ay evet guzel bir kadin oluvermis, hep gulse iyi eder!

Adsız dedi ki...

WOW! If u look at these pictures it almost seems she's human :-O
;))

♥ ♣ dedi ki...

benim özel uçağım olsa 24 saat gülerdim heralde:) daha fazla gülmeli bence de çok asık suratlı.

Adsız dedi ki...

gülmek herkese yakışır, ancak ben yakıştıramadım :x sanki birinden ödünç almış gibi :s bence gülünce tipi gerçekten değişiyor. ilginç tespitlerim bu kadar :)

Unknown dedi ki...

Ozan, kadına yakışmayan bişey yok zaten:)

uyduruk prenses, bende görünce oldukça şaşırdım photoshop mu diye bile düşündüm:)

Aicha, idol olma konusunda kocasını bile geçti önceden varsa yoksa david beckhamdı şimdi victorianın gölgesinde kaldı:)

Syhn, bende aynı fikirdeyim:)

aysegül, victoria beni gülümsetti bende seni güldürmüşüm ne güzel:)

seda, o arada baya bi arada ama:)

Aslı, belki kameralar olmadığı zamanda hep gülümsüyordur kimbilir:)

Kasux, gülmek kime yakışmazki pozitif enerji yayıyor:)

Moda(e)rator, güzel tespit:)

pinkcandycream, be gülen halini de beğendim:)

Ully, kameraları görünce geriliyormuş o yüzündeki gergin ifade ondanmış söyledi geçenlerde bana:P

Modaretör, eheueu jetime atlayıp bende alışveriş için Avrupayı baştan başa dolaşsam bende mutlu olurdum haklısın sanırım:)

Unknown dedi ki...

adsız, bazı fotoğraflarda yapmacık gülümsemiş bakınız son fotoğraf:) Gülerken görmeye alışık olmadığımız için değişik gözükmüş olabilir ama bence gülmek herkese yakışıyor:)

Bisous Natasha dedi ki...

omg i wish i could read your blog!! i will try google translate ;-) so jealous of Victoria Beckham in her private jet ;-)

Unknown dedi ki...

snoblak, im writing in English for a while so you can read it:) just her private jet? im jealous of her everything:)

SadeceBlog dedi ki...

Omg, bunu çok sık yapmalı bu hatun :) Çok güzel çok!

Unknown dedi ki...

SadeceBlog, tamam iletiyorum kendisine:P

Adsız dedi ki...

bir röportajını okuduktan sonra bu kadın hakkında tüm düşüncelerimi değiştirmiştim.O kadar sevecen sıcakkanlı doğal bir kadındı ki=))

Unknown dedi ki...

neler yazıyomuş röportajda merak ettim:) nerde yayınlandığını hatırlıyormusun?

Twitter Updates