cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

14 Aralık 2009 Pazartesi

OMG!!!! She can smile!

Victoria Beckham'ı hep gergin ve asık yüz ifadesiyle görmeye alıştık. İşte bu fotoğraflar gülümseyebildiğinin kanıtları:) O kadar az ki yılda bir kere gerçekleşiyor sanırsam:P Gülümseyince sevimli bir insana dönüştüğünü de düşünmeye başladım:)

These are the rare moments that Victoria Beckham is smiling. We are not used to it so be careful:) And i think VB looks pretty when she smiles!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

23 yorum:

Ozan Alçın dedi ki...

aman tanrım :0
gülmek de çok yakışıyormuş!

uyduruk prenses dedi ki...

evet cidden gülmeyi biliyormuymuş victoria şaşırdım:)

Aicha! dedi ki...

O artık her yerde diyebilirm. net-a-porter'ı bir açtım V.Beckham :) Ben bu kadını idol görmeye başladım hem güzel hem anne hem kendi markası var daha ne olsun :) Tabi David gibi kocası var ama neyse :)

Syhn dedi ki...

harbiden omg!
gülmekte yakışıyormuş oysa!

aysegul in ny dedi ki...

sende benı guldurdun valla super tespıt olmus hakkaten baska bır ınsan gıbı oluyormus gulunce:)))

seda dedi ki...

arada gülümseyebiliyor evet:)

Aslı dedi ki...

O kadar az gülüyor ki, alışkın olmayan yüz kasları gülmeye çalışınca acıyordur eminim!

Kasux dedi ki...

ben severim bu kadını gülen halini daha bi sevdim mi ne?

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

cindy bunun tek sebebi gülüpde yüzünü boşa yormasın kasları gevşemesin diye! 1600.cü ameliyatı kaldırmaz çünkü bu beden:)

marb dedi ki...

lol!i prefer her not smiling!!

pinkcandydream dedi ki...

gülünce daha bır cırkın oldugunu bıldıgı ıcın gulumsemıyo bence :)

Ully / Style Tricks dedi ki...

Ay evet guzel bir kadin oluvermis, hep gulse iyi eder!

gold dedi ki...

WOW! If u look at these pictures it almost seems she's human :-O
;))

MODAretör dedi ki...

benim özel uçağım olsa 24 saat gülerdim heralde:) daha fazla gülmeli bence de çok asık suratlı.

Adsız dedi ki...

gülmek herkese yakışır, ancak ben yakıştıramadım :x sanki birinden ödünç almış gibi :s bence gülünce tipi gerçekten değişiyor. ilginç tespitlerim bu kadar :)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Ozan, kadına yakışmayan bişey yok zaten:)

uyduruk prenses, bende görünce oldukça şaşırdım photoshop mu diye bile düşündüm:)

Aicha, idol olma konusunda kocasını bile geçti önceden varsa yoksa david beckhamdı şimdi victorianın gölgesinde kaldı:)

Syhn, bende aynı fikirdeyim:)

aysegül, victoria beni gülümsetti bende seni güldürmüşüm ne güzel:)

seda, o arada baya bi arada ama:)

Aslı, belki kameralar olmadığı zamanda hep gülümsüyordur kimbilir:)

Kasux, gülmek kime yakışmazki pozitif enerji yayıyor:)

Moda(e)rator, güzel tespit:)

pinkcandycream, be gülen halini de beğendim:)

Ully, kameraları görünce geriliyormuş o yüzündeki gergin ifade ondanmış söyledi geçenlerde bana:P

Modaretör, eheueu jetime atlayıp bende alışveriş için Avrupayı baştan başa dolaşsam bende mutlu olurdum haklısın sanırım:)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

adsız, bazı fotoğraflarda yapmacık gülümsemiş bakınız son fotoğraf:) Gülerken görmeye alışık olmadığımız için değişik gözükmüş olabilir ama bence gülmek herkese yakışıyor:)

snoblak dedi ki...

omg i wish i could read your blog!! i will try google translate ;-) so jealous of Victoria Beckham in her private jet ;-)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

snoblak, im writing in English for a while so you can read it:) just her private jet? im jealous of her everything:)

SadeceBlog dedi ki...

Omg, bunu çok sık yapmalı bu hatun :) Çok güzel çok!

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

SadeceBlog, tamam iletiyorum kendisine:P

Adsız dedi ki...

bir röportajını okuduktan sonra bu kadın hakkında tüm düşüncelerimi değiştirmiştim.O kadar sevecen sıcakkanlı doğal bir kadındı ki=))

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

neler yazıyomuş röportajda merak ettim:) nerde yayınlandığını hatırlıyormusun?

Twitter Updates