cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

26 Aralık 2009 Cumartesi

Lucky Enough?

Yılbaşı için küçük bir hediye sepeti hazırladım ve bir şanslı okuyucuma hediye edicem. Tek yapmanız gereken 29 Aralık Salı gece 24.00'a kadar bu yazıya bir yorum bırakmak... Kayıtlı olmayan okuyucuların mail adreslerini de bırakmalarını rica ediyorum. Unutmayın herkesin bir kere yorum yazma şansı var! Peki hediyeler neler derseniz çok birşey beklemeyin:)

Benim çok beğenerek sizler için seçtiğim şık bir kolye;

Image Hosted by ImageShack.us

Sizler için tasarladığım yılbaşı gecesi için de güzel bi aksesuar olucağını düşündüğüm payetli saç bantı;

Image Hosted by ImageShack.us

Ve küçük, sevimli, taşlı koala küpeler:)

Image Hosted by ImageShack.us

Bir kaç da küçük süpriz tabi:) Herkese iyi şanslar....

106 yorum:

mughetto dedi ki...

Şirinler cindrella :)
Belki şansım tutar.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Hediyeer cook güzel cok güzel seyler begenmıssın :) mutlu yıllar iyi seneler:) derya (derya2210@gmail.com)

Beetle dedi ki...

hadi sansimizi deneyelim bakalim:)

bu arada sanirim koton da gordum cinderella yazi figurune elbise canta semsiye fln takilmis bir kolye vardi, aklima direk sen geldin:)

alchemilla dedi ki...

Hepsi birbirinden güzelmiş..
Yazıyı görmeyip küpeleri kitap ayracı zannettiğim için kendimi ayrıca tebrik etmek istiyorum :)) Herkese bol şans ve mutlu yıllar..

ılgın dedi ki...

ilginalp@hotmail.com
herkese iyi şanslar :)

AiShA dedi ki...

Bende şansımı denemek istedim cindrellacım.Saç bandı çok güzel görünüyo..

reyhane dedi ki...

352. izleyicin olarak bloğunun temasına bayıldım,hediyelerin de çok şeker..çekilişine ben de katılıyorum canımmmm...

sophie dedi ki...

koala mı?! yaaaaaaa koalalara aşığım bn hatta erkek arkadaşımla koala almak gbi planlarımız bile vardı ahaha :)
çok beğendm valla hediye paketini.kolye de çok şık ;)

Esra E. dedi ki...

platin ve metalik renk kolyeye bayıldım bende varım :)
ince fikrin için teşekkürler

Ayşegül dedi ki...

Hediyelerine bayıldımmm şansımı denemek istedim..
koalalar kalbimi çaldı =)
Sevgiler..

Ben de blogumda yılbaşı çekilişi yapıyorum
ilgilenenlere duyurulur
http://aysegulg.blogspot.com

saliha sağdıç dedi ki...

sevgili cindrella ne hakkında yorum yapmam gerekiyor anlamadım ama ben senin ve bloğunla ilgili genel düşüncelerimi yazmak istiyorum :)) moda blogları içinde ilk aklıma gelenlerden birisin.. özellikle yüzünü saklamadığın için giydiklerini ve fotoğraflarını ilgiyle takip ediyorum :) her gece bloğuna bakmadan yatmıyorum :) bazen günde bir kaç post yayınlıyorsun o zaman çok mutlu oluyorum :)) yeni yılda ve hayatının tamamında mutluluklar senile olsun :))

sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

bakalım yeterince şanslı mıyım :P

Bi dedi ki...

Normalde bu tarz aktivitelerde hic sansli degilim; fakat anneannemi bana yeniden bagisladigi icin bu yilbasi, daha bir sans dolu gozumde. Bu sebepten, burada da sansimi denemek istedim:)

Cindrellacim sana ve okuyan herkese sevdiklerinizle birlikte, saglikli ve huzurlu seneler dilerim:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

bloguma bi baksana ;) (yorum da yapmış oldum :D )

gulbahcesi dedi ki...

o şanslı ben olmak istiyorum:)) hediyelerin 3üne de bayıldım:)

Tugba dedi ki...

hope lucky enough (L)

tubilicious@ymail.com

//SECHHILL\\ dedi ki...

hediyeler çok hoş özellikle küpelere bayıldım =) benim olsunlaaar =( =D

Rumeysa dedi ki...

deneme bir ki üç, şans deneme..:) ;)

montana1122 dedi ki...

Kendin gibi çok şeker hediyeler seçmişsin canım!

gunde dedi ki...

hepsi çok güzel ama küpeleri ayrı bir sevdim:)çok şekereleer...

gulsuncuk@gmail.com

selen dedi ki...

ayy çok birşey beklemeyin demişsiniz ama ben özellikle kolyeye bayıldım....inşallah şans yüzüme gülerde yeni yıldaki ilk hediyelerimi alırım:)))

cingifilli dedi ki...

hediyeler çok cici!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

payetli saç bandına ba-yıl-dım! yorumum budur:))

Adsız dedi ki...

all dergisindeki yazı sayesinde tanımış oldum ii de tanıdım:) çok am açok küsel bir yıl olsn senin için ,benim için, hepimis için..2010...dört gözle beklemekteyiz..
sevgiler/senda
sen_da@yahoo.com

esra dedi ki...

tarzına sana güzelliğine mütevazılığına hastayım seninle arkadas olmayı cok isterdim gizli takipçinim =) bu arada sevgilinle coook yakışıyorsunuz Allah ayırmasın canım
hediyelerde özenle secilmiş emeğine sağlık ..
lovely_an_bjk@hotmail.com

ZET Fashion dedi ki...

Hepsi harika, bayıldım.

zui dedi ki...

hepsini istiorm desem?:D özellikle payetli saç bandı:] eline sağlık

SvGLove dedi ki...

İlk yorumcuyum sanırım:)Yeterince şanslı mıyım acaba???
Ama bence herşey çok şirin,Cindrella!
Teşekkürler ve Mutlu yıllar!

Berrin Haberveren dedi ki...

Hepsi çok güzel :) Ama küpelere benzersiz :) Herkese iyi şanslar

ISIL CAN dedi ki...

konuyla alakasiz bir yorum olucak biraz ama all dergisi cekimlerini goruldumm bayildim cok basarili =)hemen bi post lutfen ....

acuuu =)) dedi ki...

o küpelere bayıldım ya :)) keşke benim olsalar :) amaaa sanırım yıne sans benden yana olmıcak :((

herkese bol şans dılıorum,sıızıde tebrık edıorum bu kadar zevklı oldugunuz ıcın :)

çokomelike dedi ki...

çok sevimli ve tatlı hediyeler :) umarım bi tanesi olsun benim olur :P

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

araya erkekler için bir şey at bizde şansımızı deniyelim :)

yaprakela dedi ki...

buyuk seyler beklemeyın demıssın ama bence bunlar gayet degerlı buyuk seyler hepsını cok beendım hepsı bırbırınden tatlı boyle bır yarısma ıcın tesekkurler :))

Adsız dedi ki...

hepsiiii çok güzel (: kolyeye bittim evrene msj yolluyorum ki" kolye benim olsun kolye benim olsun" :p

Unknown dedi ki...

ilk basta blogun ismi cok degisik gelmişti , kimmiş, neler anlatıyo diye baktım snra müptelası oldum hergün girip bakıyorum neler yazmısın diye ,kısacası blogugunu severek takip ediyorummm :))

beyza dedi ki...

0 yorum görünce ilk ben yazdım diye sazanladım. meğer blog sahibesinin onayını beklicekmişiz. utandım valla :) mail adresimi de yazmayı unutmuşum beyza12121@hotmail.com

Unknown dedi ki...

cindi hediyelerin süper. hepsi birbirinden güzel.ayrıca blogunu okumayıda çok seviyorum. yaptığın dıy projeler harika. umarım bu güzellikleri ben kazanırım. sevgiyle kal :)

Aslı dedi ki...

Endişe kaynaklı mide ağrımı dindirmek için nete girmişken böyle bir yarışmaya katılmak bir tuhaf oldu ama... EN azından koalaların resmi beni bir anlık da olsa gülümsetti... Herkese iyi şanslar...

Unknown dedi ki...

Merhabaa!!

Kayıtlı olmayan bir takipcin olarak, senden hediye alamak güzel, keyifli bir tebessüm oluşturacak. O anı yaşamak hoş olsa gerek.

Yaşasın süpriz :)

ÖZGE

( E-mail: ileyn56@hotmail.com )

Leah dedi ki...

Herkese bol şans. Kör talihim döner umarım :D

Banuhlt dedi ki...

bu tarz seylerde pekte sanslı değilimdir:)bakalım merakla beklicem sonucu hediyeler cok sirin simdiden iyi seneler cindrella!!!
banudemirkir@hotmail.com

pitchydark dedi ki...

çok cici şeyler seçmişsin bayıldım. inşallah ben kazanırım :)

paramecium dedi ki...

kolyeye ve koalalara bayıldım benım olmalılar:P:D

Unknown dedi ki...

koala küpeler mükemmel ben bayıldım:D İstiyorum istiyorum haha

Pinky's Wardrobe dedi ki...

çok güzelleer;) ben de şansımı denemek istiyorum;)

özlem dedi ki...

Hediyelerine bayıldım, umarım bu kez şanslıyımdır.

asiye dedi ki...

kolye çok şık ya inşallah benim olur:))

Adsız dedi ki...

çok zevkli hediyeler umarım bana hatıra olurlar...moda_kesh@hotmail.com

Flame dedi ki...

Ne güzeller bunlar böyle :D Hakeden kazansın :DDDD

Poh Poh Perisi dedi ki...

Hiç alçakgönüllü davranma harika bir bloğun var:)Benim kısa ve öz yorumum budur.
nafiaozturk@hotmail.com

Adsız dedi ki...

o koalalar benim olmalı (:

Adsız dedi ki...

emel.guner@allianz.com.tr
Merhaba;
Aslında hiç yorum yazmam ama geçen gece rüyamda koala gördüm :)ve anlamını bulamadım.Şimdi hediyeler de koala küpeleri görünce acaba rüyam buna mı çıkacak dedim:):)Sevgiler

Adsız dedi ki...

koalalara bayıldımmm çok tatlılaaar =)hemen yorum bırakmalıyım dedim ve işte geldim burdayım =) seçil bu arada adım ve mail adresim dee segabox@gmail.com

admin dedi ki...

Iyi seneler ;)
info{at}makyajcantam.org

zZz dedi ki...

bnm olucakk:)))) zeynepppck@hotmail.com

L@febesi dedi ki...

hediyeler çok ciciymiş,şimdiden iyi yıllar :)

Adsız dedi ki...

BU ARADA MAİL ADRESİM PİNK_SHOP88@HOTMAİL.COM YAZMAYI UNUTTUM UMARIM SONRADAN YAZMAM SORUN OLMAZ....

melocan dedi ki...

seni uzun zamandır takip ediyorum hemde bayaa uzun:)her gün acaba neler hazırladı ne kombinler yaptı diye merakla açıyorum bloğunu bazen hayranlık bazen şaşkınlık bazende imreniyorum yaptıklarına ve çok başarılı buluyorum üyen olmasamda sıkı takipçinim yani.umarım bir gün amacına ulaşırsın ve çok iyi yerlere gelirsin.mail adresim:melda_9017@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Çok şekerler..:))

Burcuss dedi ki...

seni severek izliyorum ve bloguna bayılıyorum..bu hediyelerde gerçekten çok orjinal ve güzeller..yeni yılın kutlu olsunn bu arada:)

Unknown dedi ki...

Hediyeleri kim sevmez!

Adsız dedi ki...

çok cici hediyeler bence.özellikle koala küpelere bayıldım.çok sevimli.şansımı denemek istedim.
fattos-86@hotmail.com

Matissera dedi ki...

hepsi de çok güzelmiş, ne kadar düşüncelisin,hepsi çok şık.:)

Adsız dedi ki...

iyi seneler 2010 yılı herkes için mutluluk, huzur ve alışveriş dolu günler getirsin :)...
mail adresim : av.asliyilmaz@hotmail.com

Colorful dedi ki...

koala küpelere bayıldımmmmm :)

Adsız dedi ki...

Çok düşüncelisin cindrella. Belki de bu ciciler benim olur :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Gayet zevkli seçimler, bakalım şanslı hangimiz olacağız

Adsız dedi ki...

all çekimi çok güzel olmuş ama biraz mütevazi davranmışsın


Seda
seda_cansiz@yahoo.com

NlyStyle dedi ki...

ben bu kolyeyi istiyorum:))) bu arada dergideki fotolarını gördüm çok hoş çıkmışsın...

Dilsat dedi ki...

Merhaba;

Ilk yorum bu posta kısmetmis :) neden acaba ?? Bakalım ne kadar sanslıyım :)

Adsız dedi ki...

postlarınızı beğenerek takip ediyorum çok başarılısınız, sevgiler...

mail adresim;
elcin.gunaydin@hotmail.com

Özzz dedi ki...

Herkese iyi yıllar...

gamiize dedi ki...

oy ben o kualaları yiriiimmm :)))

gamiize@hotmail.com

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

süpersinn çok iyi düşünmüşsünnnn :)

escada dedi ki...

begenerek takıp ettıgım sureklı bugun napmıs cındırella dedıgım guzel blogun guzel yazarı sahıbesı:Dınce ve nazık bırı oldugunu bu mınık jes tınden oncesındede dusnuyodum..amac hedıye degıl guzel ve senlı bır 2010 gecırmek dıleklerımle sevdıklerıne ve sana mutlu yıllar dılemek ıstedım:D

müge dedi ki...

slm tatlım ben müge, bodrumdan..:))yine yine söylüyorum çok hoş bir blog ve çok cici bir blog sahibesi vede çok güzell bir kızsın...byy

Adsız dedi ki...

Sanırım bunları istiyorum :)
Umarım bu güzel hediyeler benim olur.
Özellikle de bu hediyeleri sizden almak benim için bir onur :))

Şimdiden İyi yıllaaar :)

adresim :)
mrvsrnkync@hotmail.com

cometa dedi ki...

o tacı yılbaşındaki elbisemi düşünerek tasarlamışsın gibi:) bu hediyeyi ben istiyoruM:)))

Smyrnote Design dedi ki...

İlk defa bir hediye çekilişine yorum bırakıyorum çünkü hediyeler çok sevimli:). Saç bandıda çok güzel olmuş eline sağlık.

Tatlı hayat dedi ki...

koala küpelere bayıldım gerçekten çok şirin :)

Adsız dedi ki...

Selam ben pınar hediyene talibim :)
ptasin@hotmail.com

Unknown dedi ki...

ı like it...

hediyelere bayıldımm ... bnm olursa sevnrmm :D


busem_ak@inbox.com

b20banu@yahoo.com dedi ki...

sevgili blog sahibesi, blogunu hemen hergün takip ediyorum, özellikle diy projelerini olmak üzere yazılarını,kıyafet seçimlerini,fotoğraflarını çok beğeniyorum :) çok zarifsin.
ayrıca şimdiden senin ve blogunu takip eden herkesin yeni yılını kutluyorum.mutlu yıllaaarrr!!!

Banu dedi ki...

mutlu seneler :)

Adsız dedi ki...

gozdem-83-@hotmail.com

maybe dedi ki...

çocukluğumda yapılan yılbaşı çekilişleri geldi aklıma hatta ben de böle ufak süprizler hazırlamak istiyorum etrafımdakilere...bütün hediyeler çok cici ama koala küpelere ba-yıl-dımmm..! *=)

Adsız dedi ki...

hediyeler çok hoş gerçekten.bunları bana hem yılbaşı hem de yeni işe başlamam nedeniyle hayırlı olsun hediyesi olarak göndermeye ne dersin:)şaka bir yana bu hafta işe yeni başladım.henüz bilgisayarımı yanıma almadığım için eskisi gibi hergün internete giremiyorum.
blog unu çok beğenerek takip ediyorum.daha çok diy project lütfen:)
ilk izlemeye başladığımda daha yeni ameliyat olmuştun.gittikçe daha keyifli bir blog olmaya başladı.başarılarının devamını dilerim
mutlu seneler
nilish_atesh@hotmail.com

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Yarışma süper bende katılmak istiyorum canım...

Aicha! dedi ki...

He he o koalalar nasıl şirinler ya :)

duygu dedi ki...

sırf o kolye için yorum yazıyorum çok beğendim çünkü

Unknown dedi ki...

Hediyeler cok sirin, umarım benim olur.

Adsız dedi ki...

tokalar çok şirin kolyeye bayıldım güzel seçimler:))

şafak dedi ki...

hediyelerini çok beğendim benim olsun çok isterdim.umarım hakeden kişilere gider.iyi seneler...

Hera dedi ki...

Blogunu zevkle takip ediyorum, yeniyılda daha uzun yazılar diliyorum:)
sevgiler

madammoda dedi ki...

Koala kupelere bayildim, cok sevimliler ;))

Unknown dedi ki...

amanın ben bir daha baktım su koala küpelere yine cok sirin gozuktuler gozume:)) Bu arada bence de dergide giydirdiklerinden daha özgün giyiniyorsun, insanlara rol model olarak bu tarz seyler giydirmeleri sacma bence..Burcu'nun zevkini begendim diyemeyecegim..Kücük hanımefendi tarzını fazla benimsemis..

Gamze dedi ki...

hediyelerin cok hos. dergideki fotolar da kiyafetler de süper :)

gamzekat@hotmail.com

sema dedi ki...

mrb ben de bloğunuzu ve yaptıklarınızı zevkle takip ediyorum kolye ve taç süper görünüyor bakalım 2010 bana şans getircek mi
sevgiler ve yeni mutlu yıllar

zeliha dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzeller, bu güzelliklerinizin daimi olmasını dilerim, mutlu yıllar...

~olive~ dedi ki...

Hepsi birbirinden tatlı Cindrella'cım! Mutlu bir 2010 dileğiyle, iyi yıllar!

Olive

Unknown dedi ki...

kolyeye ba-yıl-dım :) stilin çok hoş, başarılarının devamını diliyorum :)

ahilez dedi ki...

3 ve 5'ci kıyafet fena değil ama hepsi üstünde hoş durmuş:))güzele ne yakışmazki :)değilmi ama yılbaşı sepetin de çok güzel özellikle koala küpelere bayıldım çok sevimli:))herkese mutlu yıllar diliyorum.zeliha.yildiz82@hotmail.com

ezgi dedi ki...

İlk defa bi hediye postuna yorum yazıyorum çok heyecanlıyım:)
Hediyelerin çok güzel canım umarım şans bana da güler

cat dedi ki...

merhaba :D
bir arkadaşımın blogunda gezinirken sizin blogunuzu buldum. biraz karştırdım, (resimini koyup kendini saklamayanlara bayılıyorum!!!)
önce DIY'dan başladım (ben de bir şeyler dikip giymeyi seviyorum)sonra aksesuarlara geçiyim derkeenn (açıkçası yılbaşı partisi için ufak tiyolar alabilir miyim diye kurcalıyordum) sonra boomm!!

acaba yeterince şanslı mıyım :D

sevgiler
cat ♥

aycaakad@gmail.com

Adsız dedi ki...

kolyeye cidden bayıldım =) şansım pek yoktur ama denemek istedim görünce :p çekiliş olcak sanırım bol şans hepimize...
Sevgilerle, iyi geceler

Twitter Updates