cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

16 Aralık 2009 Çarşamba

Celebrities love Wildfox!

Los Angeles sokaklarını şu sıralar Wildfox tişörtleri sarmış durumda. Neredeyse tüm ünlüler birer tane edinmiş. Alessandro Ambrosio ise koleksiyon yapıyor gibi gözüküyor:) Ben en çok Chanel No.5'a gönderme yapan Potion(iksir) No.9ları sevdim. Fiyatları ise baskılı tişörtten ibaret oldukları düşünülünce bana biraz pahalı geldi. 60$la 130$ arasında değişiyor. Bu kadar çılgınlık yaratacak kadar özel gözüküyor mu bu tişörtler???

It seems that if you dont have a Wildfox tshirt, you can't live in LA. LOL! I see the whole wildfox collection on the celebs. Especially Alessandro Ambrosio bought everything in the store:) I love the Potion No.9, rest of the collection seems boring, nothing special. And i dont pay 80$ just for a tshirt except if im not a celebrity:P

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum:

Moda Gezegeni dedi ki...

Ben beğendim sanki, ayrıca çok rahat görünüyorlar.

Elizaphelia© dedi ki...

güzellermiş çok beğendim ben:) ama fiyat konusunda haklısın

Dylana Suarez dedi ki...

I love all these tops!

colormenana.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bizim ünlülerden yayılacak moda akımını merakla bekliyorum! Torunlarımız görürmü görmezmi beli değil, Poşu bile rihanna bağlayınca olay oldu yıllardır varolan parçalar halbuki.

uyduruk prenses dedi ki...

ben bayılmadığımı söyleyebilirim..hiç bir özelliği yok gibi,mucks:)

Unknown dedi ki...

Çok da özellikli olduğunu düşünmüyorum açıkçası. en azından basit bir tişört için fazla pahalı, gereksizzz bence...

SİHİR dedi ki...

oyy oyy oyy marka olmak ne kadar önemli.böyle tişörtler görünce gıcık oluyorum açıkçası çünkü bence çok çok matah şeyler değiller ama fiyatlar uçmuş.tişört tasarlama işini çok seviyorum.hatta nettede bazı arkadaşlar güzel şeyler yapıyor.eksiğimiz markasızlığımız heralde:)

Twitter Updates