cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

2 Ocak 2012 Pazartesi

Bambi'yle Yeni Yıl Partisi

Cuma akşamı Akmerkez Bambi mağazasında yarışmamızın kazananlarına ayakkabılarını vermek hem de yılbaşı öncesi mini bir yılbaşı partisi düzenlemek için toplandık. Bambi harika ikramları ve bize özel indirimleriyle hazırdı! Bol bol sohbet ettik koleksiyonu inceledik, bir sonraki sezon Bambi'de hangi modelleri göreceğiz minik ipuçları aldık ve tabi ki kazananlara ayakkabılarını teslim ettik:) Gelemeyenler için ise ayakkabılar kargoya verildi... Ben Bambi'yle olan işbirliğinden çok memnun kaldım, dilerim siz de keyif almışsınızdır. Yeni yılda yeni işbirlikleri, yeni yarışmalar bizleri bekliyor olacak! :)

Last friday night, Turkish shoe company Bambi held a little new year party for my readers. Snacks, deserts, drinks and discount! Everything we needed were there:) We gave the presents of the shoe contest winners, did so much chatting and checked all the collection and got the hints for the spring summer colection. It was a lovely night Thanks a lot Bambi!



9 yorum:

xcelis dedi ki...

ooo süpermiş o çileklere bittim yalnız onlar kadar tatlı bi yıl diliyorummm =)

. dedi ki...

inanılmaz keyifli bir akşamdı! Hem Gamzecim seninle tanıştığıma hem de diğer arkadaşlarımla yeni ilişkiler kurduğuma çok mutluyum! İyi ki varsınız, iyi ki Bambi de var!

Aysel


♥HeelsAreMyDrugs♥
♥HeelsAreMyDrugs♥

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

bende oraya bi koşu gelip sizleri görüp neden kivilerin hepsini mideme indirmedim diye bak nasıl hayıflanıyorum şimdi:)))))

Unknown dedi ki...

xcelis, teşekkürlerr ben de mutlu yıllar diliyorum:)

Aysel, çok teşekkürler ben de sizlerle tanıştığıma çook memnun oldum:)

pembebakteri, bir sonraki etkinliğimize mutlaka bekliyoruz o zaman:)

havva dedi ki...

çok kıskandım şimdi:(

Fashistanbuller dedi ki...

Merhabalar,

Yorumlarınızı ve kombinlerinizi değerlendirmekten büyük keyif almama ve sizlerle tanışmak istememe rağmen yurtdışında olduğum için partimize katılamadım. :(((

Yeni yılda yeni sürprizlerimiz olacak. O zaman arayı kapatırız :)

Herkese mutlu yıllar!

gropesire dedi ki...

çok keyifli bir akşamdı:)sevgili cindrella ya ve bambi ekibine tekrar teşekkürler:)

Duygu Senyurek dedi ki...

Off kacirdigim icin cok uzgunum :( ins birdaha ki sefere:))
khaleesistyle.blogspot.com

simay dedi ki...

Harikalar Dünyası Bambi Mağazasında Harika Dostluklar Kurduk, Hediyelerimizi Aldık, Tatlılarımızı Yedik Tatlı Tatlı Konuştuk, Bambi Yetkilileriyle Fikir Alışverişi Yaptık ...
Eee daha ne olsun ? Her şey süperdi :) Teşekkürler Gamze ve BamBi !!

Twitter Updates