cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

16 Ocak 2012 Pazartesi

Inspiration: Lana del Rey

Bu aralar takılıp kaldığım, şarkılarını defalarca dinlediğim adeta bağımlılık yapan Lana del Rey yeni ilham kaynağım. Sadcore diye tabir edilen aşk şarkıları, sesinin ilginç tınısı, farklı tarzdaki video klipleri beni içine çekmeyi fazlasıyla başardı. Evet ilk görüşte takılacağınız nokta silikonlu dudakları olsa da şarkıların güzelliğine kayıtsız kalmanız imkansız. Video games, blue jeans, born to die mutlaka dinlemeniz gerekenler! Lana'nın eski video arşivleriyle oluşturulan video klipler ise nefis! Şimdiden kapağını süslediği onlarca dergiyi düşünürsek yeni it girl'ümüz belli oldu!

Her songs like a drug and i'm addicted! Songs, her voice, amazing videos  are enough to make me obsessed! The first thing that you notice about her is definitely her botoxed lips but after listening to the songs it doesn't matter... In these days i'm listening  'born to die' all day long! And if we think that she has already covered so many magazines, it is obvious that she is the new it-girl!

http://www.youtube.com/watch?v=Bag1gUxuU0g
http://www.youtube.com/watch?v=cE6wxDqdOV0&feature=relmfu



5 yorum:

zui dedi ki...

video games günlerdir on repeat x 123030

What's Next dedi ki...

bayılıyorum, bayılıyorum.. son iki aydır lana del rey'siz günüm geçmiyor desem? silikonlu dudaklarına kim ne derse desin, hatun ben dikkat çekmek için dudağıma silikon yaptırdım demiş bir kere! ben olsam o listeye kinda outta luck'la diet mtn dew'i eklerdim ;)

Gülen Çimek dedi ki...

Burnu, siması sana mı benziyor nedir :) İlk defa dinledim ve fazlaca dinleyecekmişim gibi geliyor. Gayet başarılı ;)

Unknown dedi ki...

Gülen, günümü aydınlattın resmen mutlu oldum:) pek benzediğim söylenemez ama iltifat için teşekkürler:)

fashiONözge dedi ki...

ilk dinlediğimde dudakları itici gelmişti çok ama sesi okadar muhteşemki zamanla farketmez oldum :)haklısın, she is gonna be IT GIRL :)

buarada divas pırlanta'dan pırlntalı bileklik isteyenleri bekleriimm :)
http://fashionozge.blogspot.com/2012/01/divas-pirlantadan-sizlere.html

Twitter Updates