cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

30 Ocak 2012 Pazartesi

Beauty: Rouge & Lips

Çocukken annemin çekmecesini karıştırıp mor renkli rujunu sürmek en büyük keyfimdi, makyajla tanışmam 5-6 yaşlarında bu şekilde olmuştur. Ortaokulda ise ablamdan yürüttüğüm taş pudraları sürerdim. Lisede ise artık cadaloz müdür yardımcısından köşe bucak kaçacak kadar makyaj yapmaya başlamıştım. Üniversiteden beri de makyaj demek benim için fondoten, rimel ve eyeliner demek... Varla yok arası olmalı mutlaka. Ruj hiç bir zaman makyaj çantamın vazgeçilmezi olmadı. En büyük sorun rujların fazla mat ve dudaklarımın fazla kuru olması! Evet bir de ruj sürünce dudaklarımın yüzümün yarısını kapladığı hissiyatı var ki pek fena! Bu aralar ise kafayı şarap rengi mükemmel ruju bulmaya takmış durumdayım. Nemlendiren, mat dokulu, kadifemsi, uzun süre kalıcı kısacası hayallerimi süsleyen harika bir ruj arıyorum ve önerilerinizi bekliyorum. Uzun zamandır kullandığınız vazgeçemediğiniz rujunuz hangisi?

Altough I'm not a lipstick addict, i'm looking for the perfect wine colored one! Not dry, more moisturizer, long lasting... etc. What is your favorite lipstick?


16 yorum:

my lifebook dedi ki...

tek vazgeçemediğim ve sürekli kullandığım nivea lip care çilekli, geri kalanların hepsi geçici bir heves:)

Adsız dedi ki...

Dior, Yves Saint Lauren ve Nars, bu üç markanın da rujları gayet güzeldir, tavsiye edilir

MODAALA dedi ki...

Merhaba,benim dudaklarımda kalın ve kuru olduğundan seninle aynı sorunları yaşıyorum. Dudak kuruluğuna kremlerle çözüm bulamadım en sonunda eczaneden griserin aldım çok memnunum. Küçük tüplerde satılıyor. Ruj da tavsiyem max factor-soft sueda ve loreal in çift taraflı kalıcı rujları.

Adsız dedi ki...

Eğer dudakların çok çatlamış değilse, kesinlikle Yves Saint Lauren Roge Volupté serisini tavsiye ederim. Nemlendirmesi çok iyi. İpek gibi kayıyor dudakta:) Fakat son zamanlarda dudağımda fazla derin çatlaklar oluştuğundan aralara dolup nahoş bir görüntü yarattı. Dediğim gibi eğer böyle bir sıkıntın yoksa mutlaka denemelisin.

Güneş

i-life's blog dedi ki...

ınglotta çok fazla seçenek var ama kalıcı değiller benim önerim sephora çok sevdiğim bordo ruju bu aralar evde bile sürüyorum :)sigara kullanmıyorsan kalıcı sayılabilir ki zaten bi kat pudra sürerekte kalıcılığı arttırabilirsin

chfashiontrend dedi ki...

chanel rujlara bakmalısın..sevgiler

White Perla dedi ki...

Evet Chanel bence de mukemmel. Bence tam senin aradigin Coco Chanel rouge. Hem shine hem mat var!
Sevgiler...

www.whiteperla.blogspot.com

Briss dedi ki...

Chanel kesinlikle. Guerlain veya Nars da olabilir. Fakat Yves Saint Lauren asla çatlamış-kuru dudaklara göre değil.

Adsız dedi ki...

seninle birebir aynı sorunları yaşıyor ve klasik ysl, nars istesen zaten gidip alabileceğini düşünüyorum:)

Clinique de tam anlamıyla istediğin ruju denedim, ve kesinlikle süper. ben de daha almadım ama:)) denemeni öneririm. kalıcılık konusunda tabi ki yorum yapamam.

Kurumuş dudaklar için de, bepanthene ve kullanılmayan bir diş fırçası ile peeling yaparsan sürekli, olumlu sonuç alırsın.
sevgiler,

aklımsendekaldi dedi ki...

makyah ile ilgili konularda yorumlardan çok şey öğreniyorum...

http://aklimsendekaldi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Dior diorkiss mükemmel nemlendiriyor

Ophelia dedi ki...

işte benim hayatımın ruju:
http://www.balerin.com/urun/max-factor-colour-collections-lipstick---815-night-valley-red---ruj.aspx
bordo arıyorsan kesinlikle tavsiye ederim!

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler, önerilerinizi tek tek değerlendiricem bakalım hangi markanın ruju aradığım mükemmel ruj:)

abakr dedi ki...

mac russıan red şiddetli tavsiye edilir,sabah sürülür taaa akşam 5 gibi tazelenir,bulaşmaz dudakları cok duzgun gosteren madonna nın favori rujudur.

Pınar dedi ki...

nemlendiricilik konusunda shiseido oldukça başarılı ama kalıcılık konusunda aynı şeyi söyleyemiycem. parlak durmaması ve kalıcı olması içinse ruju sürdükten sonra dudaklarına pudralı süngeri hafif dokundurarak istedğiin kıvamı yakalayabilirsin :)
sevgiler,

Adsız dedi ki...

tam ben mac russian red yazacaktım ki benden önce yazılmış zaten, yazan arkadaşa kesinlikle katılıyorum, hayatımda bu kadar mükemmel bir kalıcılık görmedim, sabah sürüyorum, sonra kahve sigara öğle yemeği akşam yemeği sigara bir daha kahveve 1 kere bile tazelememe rağmen asla geçmiyor!

Twitter Updates