cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

4 Ocak 2012 Çarşamba

Little tiny stuff!

Uzun zamandır yapmak istediğim ama üşendiğim şeyi sonunda gerçekleştirdim ve odamı bir düzene sokmayı başardım. Öncelikle okulun bitmesiyle aynı hızda odamdan sökülen dev çalışma masasının yerine minik bir dolap seçtim Koçtaş'tan. Demonte şekilde eve gelen dolap uzun uğraşlar sonunda bu hale gelmeyi başardı. Geri kalan en eğlenceli kısım dekorasyon...

It was time to change some stuff in my bedroom. First of all the huge study table gone! And this cute cupboard came instead of that. And the decoration can be so much fun! Boxes, bottles, baskets, frames there is so much thing to buy!

Sepet: Tepe Home, Puantiyeli kutular: Koçtaş, Cupcake kumbara: Mudo



Habitat ev ürünleri için bir cennet! Dün Kanyon'da kendimi kaybettim.

Seramik vazo: Habitat, Çerçeve: Ikea

Uzun zamandır asılmayı bekleyen 1919 senesine ait Vogue kapağı sonunda yatağımın başındaki yerini aldı.

Vogue pano: Yurtdışından

Ve tertip, düzen, unutkanlık, yapılacaklar listesi evet tüm ihtiyacım bir mantar panoymuş. Şu an boş ama kafamdaki deli sorularla birlikte dolmaya hazır:)

Mantar pano: Koçtaş

Daha elden geçmesi gereken kocaman bir gardırop ve her gün yenisi eklenen yüzlerce aksesuar! Onlar için biraz zaman ve sabır lazım.

9 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Cupcake kumbara Karl'ın Coca cola şişeleri, vogue kapağı ve mantar pano harika, hepsine tek tek bayıldım :) Güle güle kullan.. Şey bu arada Gamze ya, bizim boru hala akıtıyor, tesisat konusunda ilerleme kaydettiysen hani?? :))))

http://lunaparkqueen.blogspot.com

xcelis dedi ki...

kumbaran,puan puan kutular,şişeler hepsi süper göz yormuyor ve düzenli bu haliyle güle güle kullanın

usedlook dedi ki...

hepsi güzel de, sana gözlük ne kadar yakışmış öyle süper olmuş canım.

Adsız dedi ki...

mantar pano ya bayıldım sanırım yakında benim de edinmem lazım :)

De HaLi dedi ki...

hepsi harika!

bayildim :)

Adsız dedi ki...

Özellikle mantar panoya bayıldım.Habitat'tan aldığınız seramik vazoda ayrıca güzel.

http://suaryadan.blogspot.com/

ESRA dedi ki...

AHHH KEŞKE BENDE BİR DÜZENE SOKABİLSEM;)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/happy-new-year-to-everyone.html

way-out dedi ki...

bende o kumbaradan almalıyım cupcake ayrıntılarına bayılırım zatennn

Peaceinwonderland dedi ki...

Bu gözlükler sana yarı bir seksilik katmış :))

Twitter Updates