cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

16 Ocak 2012 Pazartesi

Look of the day: Bohemia!

Kışın ortasında güneşli bir gün tüm modumu değiştirmeye yetiyor da artıyor... Kış güneşi, üzerimden çıkarmadığım parkam ve şapkamla bohemia'ya doğru yola çıkabilirim.

PS. Sokaktanemoda ile yaptığımız mini röp. için tıklayın!

The sunny day in winter can totally change my mood! Sunshine, parka, hat yes we are ready for bohemia! parka:mango, hat:pull&bear, sweater:Mudo, Skirt:Sandro, Bag:Stradivariıs

Parka: Mango, Şapka: Pull&Bear, Kazak: Mudo, Etek: Sandro, Çanta: Stradivarius

9 yorum:

my lifebook dedi ki...

Haftasonundan beri bu parka aklımda. M denedim çok büyük oldu enteresan bir biçimde, S bulamadığım için hayata küstüm. Şimdi senin üzerinde böyle biraz salaş görünce acaba oluru bu muydu pişmanlığı yaşıyorum. Beni teselli ya da teşvik etmek ister misin:)

Unknown dedi ki...

Benimki S ve bu haliyle bile kocaman üzgünüm unut onu:) boş bi vakitte mangoya gidip diğer mağazaları için sordurabilirsin belki gerçi pek uğraşmak istemiyorlar ama denemeye değer:) Almaya değer mi dersen evet derim.

aklımsendekaldi dedi ki...

çok güsel parka bayıldım...ben gidiyorum...Mango bekle beni

http://aklimsendekaldi.blogspot.com/

Grace Happy dedi ki...

sadece kenarları kurklu olsada yınede ısıtıyor kombn gercekten cok bohem:)

Lunapark Queen dedi ki...

Çok beğendim, çok başarılı styling :)

chfashiontrend dedi ki...

çok beğendim ben bu parkayı....herkese bu kadar yakışmaz:)sevgiler

Beauty Follower dedi ki...

Beautiful skirt.
That house at the back looks really great.

Adsız dedi ki...

etek sahane! nerden acaba?

Unknown dedi ki...

Eteği, trendyoldan aldım. Markası Sandro. Mağazaları var mı bilmiyorum ama ben birkaç parça daha aldım aynı markaya ait ve bence gayet kaliteli ve başarılı.

Twitter Updates