cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

2 Ocak 2012 Pazartesi

New Year New Change

Yeni yıla radikal bir değişimle merhaba dedim. Uzun zamandır kullandığım lenslerimi bırakıp gözlük kullanmaya karar verdim. Evet herkes önce gözlük kullanıp sonra lens takmaya başlar ben de ise durum tam tersi oldu. Siz bu yıl için nasıl radikal kararlar verdiniz?

I said Hi to 2012 with my new glasses! I had been wearing contact lenses for 8 years so it was a big deal to talk:) What is your huge change plans for the new year?

14 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ama dergide değil yüzünde görmek istiyorummm

PELLORA dedi ki...

bu değişikligi ben de yapmalıyım çünkü lensler gözümü acıtmaya başladı artık:( gözlüklerin de çok güzelmiş cnm güle güle kullan..ben de böyle kemik bişey bakıyorum..ama hafif olmalı kesinlikle!

What's Next dedi ki...

ben hiç lens takmadım hep gözlük takıyorum, en kısa zamanda renkli pleksi çerçeveli istiyorum, lensleri de denemeyi düşünüyorum ama :) bu arada eveet yüzünde de görmek istiyoruz :)

Turquazria dedi ki...

Bende aynen lensten gözlüğe dondüm ama 3 ay önce (: gözlerim bayram ettiler valla :D gözlüklu bir poz görmek isteriz kesinlikle! (:

We are the Hippies dedi ki...

bende son 3 4 aydır lensleri hiç takmadım, sürekli gözlük taktım. Bu tarz değişiklikler güzel olabiliyor ^^

esra dedi ki...

gözlük çok iyiymiş :)
radikal kararlardan uzak durma kararı aldımmm :)

Madam Makyaj dedi ki...

Neredeyse 10 yıldan sonra kendi saç rengime döndüm, dip boya yaptırmamanın dayanılmaz hafifliğini unutmuşum (ama bu gidişe ne kadar daha devam edebilirim bilemiyorum, beyazlar var neticede...)

usedlook dedi ki...

bende ameliyat olacağım lenslere veda etmem lazım ama sürekli erteleyip duruyorum gözlük kullanmayı. lensleri bırakmam gerek hadi beni heveslendir :)

usedlook dedi ki...

radikal değişikliğim her gün blog yazmak olucak :)

sende çok iyi biliyorsun ki radikal bir değişiklik olacak :))))

yemi_ dedi ki...

Bende tam tersi lens almaya karar verdim , ama astigmatim bilmiyorum belki doktor vermeyebilirde. Ama arada lens takmak istiyorum .

Serap dedi ki...

Hımm mürebbiye Cindrella :)))

Serap dedi ki...

Hımm mürebbiye Cindrella :)))

deniz saatçioğlu dedi ki...

bence sana çok farklı ve hoş bir hava katıcak bu gözlükler. E hadi görelim ama nasıl olmuş :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

fashiondiyet dedi ki...

slm canim,linkledim. olmadi demek ki :(
ama blogum http://fashiondiyet.blogspot.com/. Burdan derginini haberini görebilirsin. Ama yinede en kisa zamanda sana gönderirim :))

Twitter Updates