cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

31 Ocak 2012 Salı

Look of the day: Effort

Uzun yün elbise + hırka + kaban + atkı + kulaklık + eldiven + 2 kat çorap + çizme + şemsiye + çanta = Karlı günlerde giyinmek çok zor! Alışverişe gidip kıyafet denemek ise daha da zor... En iyisi çıkıp karlarda düşmemeye çalışarak keyifli bir yürüyüş yapmak, parmaklarınız donmak üzereyken starbucksa dalıp bir kahve içmek ve yine donarak yürümeye devam etmek... 

Long wool dress + cardigan + coat + scarf + earmuffs + gloves + double socks + boats + umbrella + bag = Too much time for getting the clothes on! 

Elbise: Mango, Kaban: Zara, Şemsiye: T-box / Dress: Mango, Coat: Zara, Umbrella: T-box

10 yorum:

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Aynen katiliyorum karli havalarda giyinmek kadar bela ve fena bir sey yok disari dahi cikmak istemiyorum ama uzun triko elbisen ve botlarinla kara ragmen cok sk gorunuyorsun :)

http://fifthfloorovergoldenhorn.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

t-box şemsiyen cok romantik bende de siyahı var :) sevgiler cindrella

İrem dedi ki...

kışın üşümemek için elime ne geçerse giyiyorum en sevmediğim durum bu! ama elbisen çok çok güzelmiiş:)

White Perla dedi ki...

Semsiyen cok guzel:):) Cok sevdim...

www.whiteperla.blogspot.com

Adsız dedi ki...

elbisene bayıldım !!

chfashiontrend dedi ki...

sadece eldiven giyip çıkmak lazım:)
lahana misali cidden bazen ağır geliyorum kendime ....sevgiler

Deniz dedi ki...

Eski burnunu çok merak ediyor kendi burnun ise kusura bakma diyorum:)

Duygu Senyurek dedi ki...

Bu elbiseyi bende mangoda gormustum ama cesaret demedim almaya,nasil kombinlerim diye:) cok yakismis

Unknown dedi ki...

bu elbiseyi en son 8 tl ye satılırken gördüm MANGO da daha sonra ne hallere düştü bilmiyorum

Unknown dedi ki...

ben de o fiyata aldım.

Twitter Updates