cindrellaundertheumbrella@hotmail.com

6 Ocak 2012 Cuma

I want: Maxi Coat!

Bazen kafayı bir şeye takıp sadece onu isteyebiliyorum. Yeni takıntım maxi palto! Evet bu sezon mağazalarda karşımıza çıkmıyor ama ben yine de istiyorum dolabımın tek eksiği o'ymuşcasına... Maxi palto deyince ilk akla gelen MaxMara oluyor tabi, ikonik deve tüyü palto... Sanırım en çok uçuşan bir elbiseyle giymek istiyorum, yaklaşan soğukları da düşünürsek sanırım dolapta duran paltolarımı hiçe sayıp bir maxi paltoya ihtiyacım olduğuna kendimi inandırabilirim.

Sometimes i can desire something so bad and now it is a maxi coat! Although it is out of trend i need it and will always do. When it is said maxi coat, Maxmara has the best iconic coat ever done.



12 yorum:

Trendsum dedi ki...

Eminim senin gibi uzun boylu birinde çok güzel durur:) Ben 1:60 boyumla dolabıma bile yaklaştırmam :) http://trendsum.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Duygularıma tercüman oldunuz, bende son zamanlarda uzun bir palto bulsamda alsam diye bakınıyorum ama malesef...

isabel dedi ki...

kesinlikle ben de aynı arayıştayım.. sürekli gözüm uzun palto var mı diye mağazalarda. henüz isteidğim gibi bişeye rastlamadım.. belki önümüzdeki kış bu tarz seçeneklerimiz olur diye umut ediyorum..

Adsız dedi ki...

küçük bir öneri ben de uzun zaman aradım..bulabildiklerimin hepsi de çok çirkin -güya tasarım- ve aşırı pahalıydı. ben en son tesettür giyim satan mağazaların birinde buldum. bileğe kadardı, ben onu biraz kısalttırdım.Tesettür mağazalarının özellikle gençler için olanlarında rastlayabilirsiniz...

Unknown dedi ki...

benim içinde dolapta olması gereken listemde ama beden boyunu kısa gösterme ihtimali de var. Asık olmam gerek :)

NİNO dedi ki...

Benim için en maxi diz üstüdür..Yok yok bunu yapamıcam..:)

Sevgiler Nino
http://ninostudio.blogspot.com/

way-out dedi ki...

bende cok seviyorum bunları bir tane edinmek lazım

Aicha! dedi ki...

Gerçekten çok şık duruyor ama kullanımı zor :( Bi de azcık uzun mu olmak gerek ne ^^

Adsız dedi ki...

bende isteyebilirim ama 1,61'lik boyda güzel durmayacagini bildigimden dolabimdan ziyade vazgectiklerim arasinda girecek :)

Gozyigit dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
deniz saatçioğlu dedi ki...

Bayılıyorum bu uzun paltolara ve H&M de %50 indirimde tam istediğim gibi bir tane buldum, çok mutluyuuum :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

evet güzeller ama insan bi müddet sonra sklyo..
ben gecen sene siyah almistim bu sene kisalttim.. ama yine de insan hevesini almak istiyo tabi =)

Twitter Updates